آخرین اخبار

11. فروردين 1402 - 20:12   |   کد مطلب: 40687
این روزها گویا فرشتگان و حتی تک تک آیات الهی مامور شده اند تا تلنگری به ما بزنند که عهدمان با خدا را بیاد آریم و بدانیم قرار است اصل وجودمان برای چه به تپش بیافتد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ نگاهش که به آسمان گره می خورد، دستان تمنا از نردبان دلش اوج می گیرد و می شود همان بنده ناز و دوست داشتنی خدا؛ زلال، شفاف، خالص و بی ریا مثل آب روان پاکیزه.
صوت زیبای خوش قرآن در قلبش، تلاطم مادیات را کنار می زند و مامور به تپش می شود برای جرقه زدن در مسیر رسیدن به خود خود خدا.
و این خداست که به بنده اش ارفاق می کند و شیطان را در ماه عزیز رمضان در غل و زنجیر نگاه داشته تا انسان به حق حقانیت الهی، جایگاه اشرف مخلوقات بودن را در روزها و شب های بیقراری این ماه مقدس به یاد آرد.
به یاد آرد روزی در جواب این سوال که؛ "أَلَسْتُ بِرَبِّكُمْ/من پروردگار شما نیستم؟" همه گفتیم؛ "بَلَىٰ ۛ شَهِدْنَا/ بلی، ما گواهی دهیم."
و این روزها در عمق دریای مواج هستی، شهادت می دهیم؛ به وحدانیت خدای یکتا، به نبوت حضرت محمدمصطفی(ص) و ولایت امام علی(ع) و اولاد پاک و مطهرش و درس آموخته از بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) ولایتمدارانه به امام حی و حاضرمان لبیک می گوییم؛ اللهم عجل لولیک الفرج.
و قرار عاشقی ما می شود؛ ساعت ۱۷:۳۰ در مصلی امام خمینی تویسرکان برای جلال دادن جسم و جانمان با تلاوت آیات نوربخش الهی و جزءخوانی قرآن کریم در معنویت بهار دل ها.قبولتان باشد این روزهای خوش بندگی.

برای دیدن گزارش تصویری اینجا کلیک نمایید.
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان