آخرین اخبار

4. فروردين 1402 - 5:50   |   کد مطلب: 40698
ماجرای بدحجابی یک شبه به وجود نیامده که یک شبه از بین برود، برای اصلاح وضع موجود باید در ابتدا دیگر اعضای بدنه جامعه را از سرایت این بیماری دور سازیم و همزمان و البته آگاهانه و کارشناسانه کم کم به درمان قسمت های بیمار بپردازیم تا این سرطان خوش خیم به بدخیم تبدیل نشود.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ برخی ها این روزها کاسه داغ تر از آش شده اند و در جنگ شناختی به راه انداخته شده از سوی دشمن برای بی حیا کردن بانوان و بی غیرت کردن مردان که عقبه ای نه 40 ساله بلکه 100 ساله و به گفته برخی کارشناسان چند صد ساله  دارد و مختص ایران اسلامی نیست، می خواهند با تز کوته اندیشانه خود یک شبه طومار بدحجاب ها و بی حجاب ها را بپیچند.
مگر ماجرای کشف حجاب یک شبه خلق شده که یک شبه هم با بگیر و ببند، طومارش درهم پیچیده شود؟ جالب آن که برخی مدعی فعال فرهنگی و رسانه هستند و حتی حرف از شناخت کامل جنگ شناختی دشمن می زنند، اما دور خود پیله تنیده و گوش هایشان را محکم گرفته اند و در گرداب مجازی و توهم همه چیز دانی گرفتار شده اند و نمی دانند با این ندانم کاری ها، کاری از پیش نمی برند و اتفاقاً اصل حجاب را خودشان نشانه گرفته اند و نه آن بدحجاب و بی حجاب!
همه از ماجرای آندلس و کشف حجاب رضاخانی مطلع هستند؛ پس باید قبول کنیم بی حیایی، بی عفتی، شُل حجابی و بدحجابی مختص به زمان  حال نیست، ضدارزش هایی که در طول سال ها به ارزش و بالعکس تبدیل شده با برخوردهای تند و بی قاعده یک شبه درست شدنی نیست.
نشود تز دادن و اجرای برنامه های کورکورانه به مانند آن ماجرای گل تقدیم کردن ها به بانوان بدحجاب به جای آگاهی بخشی در جامعه و ...
جالب آن که یک عده مدعی انقلابیگری و چه بسا واقعاً دلسوز هم هستند اما در ارایه و اجرای راهکار با دوستان خود هم مشکل دارند!
کاش مدعیان انقلابیگری لااقل به حرف نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گوش می دادند، آنجا که او گفته باید فعلاً تلاشمان به گونه ای باشد که این موضوع بدحجابی ها در جامعه گسترش پیدا نکند و بعد با برنامه ریزی بلند مدت از سرمایه های اجتماعی دفاع کنیم.
و بی تردید در حال حاضر جامعه کنونی با یک بیماری مواجه شده، برای اصلاح وضع موجود باید در ابتدا دیگر اعضای بدنه جامعه را از سرایت این بیماری دور سازیم و همزمان و البته آگاهانه و کارشناسانه کم کم به درمان قسمت های بیمار بپردازیم.فعلاً سرطان بدحجابی خوش خیم است و درمان شدنی. پس تویی که مدعی انقلابیگری هستی با برخورد خشک و زننده خود این سرطان را ناخواسته به سرطان بدخیم تبدیل نکن.لطفاً.
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان