آخرین اخبار

26. تير 1396 - 8:31   |   کد مطلب: 29548
با وجود تأکید مسئولان مبنی بر توجه به قشر روستایی، هنوز هستند کودکان و دانش آموزانی که در روستاها با کمبود امکانات رفاهی و به ویژه ورزشی دست و پنجه نرم می کنند.

به گزارش خبرنگار رودآور، روزها می گذرد و همچنان عوامل متعددی سبب ساز مهاجرت اهالی روستاها به شهرها می شود و دلیل اصلیشان به طور عمده نبود فرصت های شغلی است، چرا که آنان باید لقمه نانی برای زن و فرزند خود تهیه کنند و حال با وجود شرایط و امکانات محدود در روستا این مهم به طور کامل برای همه روستاییان شدنی نیست.

اما از این موارد که بگذریم، یکی از دلایل مهاجرت روستاییان کمبود امکانات رفاهی است، شاید در وهله اول خیلی ساده به نظر آید اما هستند خانواده هایی که فرزندان مستعدی در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی دارند و برای پیشرفت تحصیلی و ورزشی آنان هم شده با توجه به کمبود امکانات رفاهی دیگر شاید به فکر مهاجرت بیافتند.

و حال اینجا روستای جیجانکوه است و دانش آموزان آن که محروم از یک میز تنیس ساده هستند، در روزهای تعطیل تابستان با وجود کمبود امکانات خلاقیت به خرج داده اند و نیمکت ها را به یکدیگر چسبانده و به قول خودشان میز تنیس ساخته اند، نیمکت ها هم که چندان هم ارتفاع نیستند، گاهی سبب می شوند توپ تنیشان کج و ماوج مسیر خود را طی کند و درست نتوانند ورزش کنند.

این دانش آموزان می گویند: مگر نگفته اند که به روستاییان رسیدگی می شود، ما که ندیدم و حال این روزها منتظر گوشه چشمی و توجهی از سوی مسئولان متولی هستیم.

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان