آخرین اخبار

29. آبان 1399 - 9:49   |   کد مطلب: 16905
سیستم عامل های آندروید و آی او اس و ... از جمله پر کاربردترین سیستم ها هستند. بازی های و سرگرمی های زیادی همه روزه برای این سیستم ها وارد بازار می شود که می توانند ساعت ها وقت شما را به خود مشغول کنند.

جالب‌ترین بازی‌های تلفن همراه +دانلود

به گزارش رودآور، سیستم عامل های مختلف دارای برنامه ها و بازی های متفاوت هستند. هر روزه نیز بازی های جدیدی وارد بازار می شود که ویژگی های متفاوتی دارند. در این مطلب جدیدترین بازی های تلفن همراه را که برای سیستم عامل های متفاوت وارد بازار شده است مرور میکنیم.

بازی فوتبال ریو ---- آندروید

بازی RIO 2 Sky Soccer در گودال رستاخیز اتفاق می افتد ! دوست شما به نام آبی یا همان بلو بازی فوتبال آسمانی را در برابر مزاحمین انجام می دهند . آن ها می خواهند کنترل پرندگان را در دست بگیرند . این بازی شامل ۲۰ مرحله هیجانی و منحصر به فرد بوده که بایستی آن ها را به انجام برسانید . بهترین تجربه فوتبال را با این بازی در گوشی اندرویدی خود داشته باشید . از نیروی سحر و جادو استفاده نموده و مراحل را تمام کنید . در طول مسیر با شخصیت های جذاب و فانتزی ای دیدار خواهید کرد . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت سه بعدی ارائه شده است .

دانلود بازی

بازی سکه ها و زامبی ها ---- آندروید

در این پست قصد داریم بازی Coins vs Zombies Summer را به شما عزیزان معرفی نماییم . اگر عاشق بازی های کارتی هستید بدون شک این بازی می تواند شما را خشنود سازد . به زامبی ها ضربه بزنید و پول و سکه دریافت کنید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود جلوه های صوتی بی نظیر ، وجود سکه های فراوان و گیم پلی جذاب اشاره داشت . و در پایان لازم به ذکر است که در این نسخه از بازی زامبی های جدیدی به بازی اضافه شده است . تابستان خوشی را با زامبی ها داشته باشید .

دانلود بازی

آخرین نسخه بازی بریدن طناب ---- آیفون

پس از موفقیت سری بازی‌های Cut the Rope و محبوبیتی که در بین کاربران پیدا کرده، نسخه‌ی جدید بازی محبوب Cut the Rope را معرفی کرده است. در نسخه‌ی جدید بازی مکان‌های جدیدی وجود دارند و ۱۷۵ مرحله در ۷ سطح مختلف گنجانده شده است. همچنین ۵ کاراکتر جدید در بازی وجود دارند که به‌شما در انجام مراحل بازی کمک خواهند کرد. همچنین امکان ایجاد تغییرات در غول سبز کوچک، Om Nom نیز فراهم شده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

دانلود بازی

انتهای پیام

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان