آخرین اخبار

10. خرداد 1394 - 12:43   |   کد مطلب: 18380
داور بین المللی بستکبال ایران که به دلیل درج عنوان جعلی به جای نام خلیج فارس از حضور در در مسابقات بسکتبال کشورهای حوزه خلیج فارس در کویت انصراف داده است، فرو رفتن اخلاق ورزشی در سیاه چاله سیاست را مصیبت بزرگ می داند.

به گزارش رودآور به نقل از همدان ورزش،  «هادی سالم» در گفت و گویی، با اشاره به اینکه برای قضاوت در مسابقات بسکتبال کشورهای حوزه خلیج فارس به کویت دعوت شده بودم اما به دلیل آن که مسئولان برگزار کننده این دوره از مسابقات از عنوانی جعلی برای مسابقات استفاده کرده اند انصراف دادم.اظهار داشت؛ برای دواری در بازی های کشورهای حوزه خلیج فارس ازمن به عنوان تنها نماینده از ایران دعوت شد،

سالم تصریح کرد: طبق پیگیری هایی که توسط دوستان صورت گرفت، مشخص شد تمام تبلیغات سالن و لباس ها همگی به عنوان خلیج عرب نامگذاری شده است وکسی که به عنوان نماینده کشورش در این بازی ها شرکت کند با حضور خود اثبات می کند که کار سخیف آنان قبول دارد.

وی با تأکید بر اینکه داروان بسکتبال ایران به عنوان بهترین داورها در دنیا هستند بیان کرد،قطعا حضور نیافتن من در مسابقات برون مرزی از این به بعد با مشکلات زیادی مواجه می شود.

وی ادامه داد  هدف برگزارکنندگان مسابقات از این اقدام غیرحرفه ای و پشت پرده ماجرا به طور کامل سیاسی است.

سالم خاطر نشان کرد: هیچ کس نسبت به اقدام بنده موضع نگرفت و با استقبال همگان به ویژه فدراسیون بسکتبال و نیز هیئت بسکتبال همدان روبرو شده است.

این داور بین المللی بستکبال کشورمان که از پرسنل دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز هست، تأکید کرد: خلیج فارس همیشه فارس است.

گفتنی است هادی سالم و در سال 2012 به عنوان داور بین المللی انتخاب شدم و در چهار تورنمنت بین المللی نیز حضور داشته است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان