آخرین اخبار

16. خرداد 1394 - 18:36   |   کد مطلب: 18420
مدیر حوزه علمیه برادران تویسرکان با بیان اینکه اگر دشمن در تحریف امام به نتیجه رسد در دراز مدت سیلی سختی خواهیم خورد، گفت: راهکار رهبری برای جلوگیری ازتحریف شخصیت امام(ره)، رجوع به اصل کلام امام(ره) است.

«حجت الاسلام ابوالفضل بهرامی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، به سخنان مقام معظم رهبری در سالروز رحلت امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این سخنرانی درباره تحریف شخصیت امام خمینی(ره) تذکر دادند.

وی اظهار کرد: رهبری بر این موضوع تأکید داشتند که ابعاد شخصیتی امام راحل چیزی فراتر از یک شخصیت تاریخی، عرفانی و فلسفی است چرا که معنای کلام امام همان الگو، پیشوا و کسی است که مجاهد فی سبیل الله خوانده می شود و جلوتر از بقیه حرکت می کند تا مسیر رسیدن  به سعادت را تا ظهور امام عصر(عج) روشن بماند.

مدیر حوزه علمیه برادران تویسرکان افزود: حال اگر در شخصیت اصلی امام(ره) که به عنوای پیشوا است تحریفی ایجاد شود حتی اگر تحریف بسیار کم باشد و یک درجه زوایه دهد اما در یک مسیر طولانی اثر خود را می گذارد و ضربه ای جبران ناپذیر خواهد زد.

حجت الاسلامی بهرامی تصریح کرد: تحریف های کوچک شاید خود را در وهله اول نشان ندهند اما در دراز مدت همین زوایه کوچک خطر دور شدن از اصل را می دهد و مردم پشت سر امام توهمی که خودشان ساخته اند پیش می روند.

وی با بیان اینکه گروه داعش با تحریف شخصیت پیامبر اعظم(ض) شکل گرفته است، گفت: گروه داعش به تصور خود گمان دارد که در راه اسلام حرکت می کند، غافل از آنکه پشت سر پیامبری که در باور شان ایجاد کرده اند و توهامات خود حرکت می کنند و در روز قیامت بر آن ها مشخص می شود که آن ها از رسول اسلام(ص) بسیار فاصله گرفته اند.

مدیر حوزه علمیه برادران تویسرکان عنوان کرد: امروز هم اگر در شخصیت امام که به عنوان امام و پیشوای ما هستند تحریفی ایجاد شود، در نهایت در مسیر طولانی به بیراهه خواهیم رفت.

حجت الاسلام بهرامی به برخی مسائل رخ داده در سیاست کشورمان از جمله موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: متأسفانه هرزچندگاهی شاهد هستیم که عده ای به دنبال تحریف شخصیت امام خمینی(ره) هستند که از جمله آن می توان مسئله استکبارستیزی امام خمینی(ره) را نام برد.

برخی به نفع خود در سیاست به دنبال تحریف شخصیت امام هستند

وی تصریح کرد: در حالی که به طور مکرر امام خمینی (ره) در سخنرانی و آثارشان از مبارزه با امریکا را به عنوان یک جریان استکبار جهانی یاد شده کرده اند، اما می بینیم به روشنی سخنانان امام را تحریف می کنند و می گویند امام با شعار مرگ بر امریکا موافق نبود!

مدیر حوزه علمیه برادران تویسرکان با بیان اینکه وقتی اصل استکبارسیتزی امام را که از اصول اساسی ایشان بود، می خواهند تحریف کنند باید ترسید که آرام آرام سخنان دیگر امام را تحریف نکنند، افزود: هشدار و تذکر رهبری نیز بر این اساس است تا دیر نشده از تحریف شخصیت امام جلوگیری شود.

اگر دشمن در تحریف امام به نتیجه رسد در دراز مدت سیلی سختی خواهیم خورد

حجت الاسلام بهرامی عنوان کرد: دشمنان انقلاب چون می بینند نمی توانند به یکباره ضربه به شخصیت امام بزنند، از روشی نرم با رویکرد آرام آرام تحریف کردن شخصیت امام راحل(ره) به دنبال راه نفوذی برای ضربه زدن به شخصیت آن بزگوارو انقلاب اسلامیان هستند و خدایی ناکرده به خواسته شوم خود برسند ما در دراز مدت سیلی سختی خواهیم خورد.

وی بیان کرد: دراین صورت آنان می خواهند با مصادره کردن امام به نفع خود از امام چهره ای دیگر برای ما و نسل های آینده ترسیم  کنند که در حقیقت چهره واقعی آن بزرگوار نیست.

راهکار رهبری برای جلوگیری ازتحریف شخصیت امام(ره)، رجوع به اصل کلام امام(ره) است

مدیر حوزه علمیه برادران تویسرکان، راهکار رهبری برای جلوگیری ازتحریف شخصیت امام(ره) را رجوع به اصل کلام امام(ره) دانست و تأکید کرد: امام پیچیده حرف نمی زدند بلکه شیوا و رسا و همه فهم صحبت می کردند، از این رو صحبت ها و سخنرانی های امام خمینی(ره) در صحیفه نور و نیز وصیت نامه ایشان منبع مناسبی از اصل کلام ایشان است.

وظیفه روحانیت در عرصه تبلیغ  انتقال اصل کلام امام خمینی(ره) است

حجت الاسلام بهرامی خاطر نشان کرد: وظیفه روحانیت در عرصه تبلیغ انتقال اصل کلام امام خمینی(ره) است، به ویژه در ماه مبارک رمضان پیش روی داریم این قشر می توانند در انتقال اصول اساسی امام خمینی(ره) و آرمان های ایشان به مردم نقش مهمی ایفا کنند.

وی تصریح کرد:  فقط کافی است که کلام امام(ره) بدون هیچ کم و کاستی گفته شود، مردم خودشان می دانند چگونه رفتار کنند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان