آخرین اخبار

22. خرداد 1394 - 15:44   |   کد مطلب: 18494
امام جمعه موقت تویسرکان گفت: تاریخ نشان داده است کسانی که به ریسمان پوسیده امریکا متصل شده اند در حقیقت به چاه افتاده اند و جز خواری برایشان چیزی باقی نمانده است.

به گزارش رودآور، «حجت الاسلام شیخ باقر شیخ الاسلامی» در خطبه های نماز جمعه این هفته تویسرکان حمله عربستان به یمن را حمله به شیعه و اسلام دانست و گفت: این وهابیون از اسلام چیزی نمی دانند و از پایه، اعتقادی به اسلام ندارند.

وی اظهار کرد: عربستان به خیال باطل خود می گفت که در 10 روز یمن را فتح می کند، در صورتی که هنوز پس از گذشت 80 روز در برابر ایستادگی یمنی های مظلوم، خوار و ذلیل شده است.

خطیب نماز جمعه این هفته تویسرکان با بیان اینکه در جنگ تحمیلی نیز عراق با پشتوانه استکبار جهانی تصور می کرد که ایران را سه روزه فتح می کند و پس از هشت سال دفاع مقدس ملت غیور ایران اسلامی آنان را ناکام گذاشت، افزود: همان گونه که عراق با حمایت اسرائیل و امریکا آن روزها به جایی نرسید امروز نیز عربستان با طناب پوسیده مستکبرین جهان به جایی نخواهد رسید.

حجت الاسلام شیخ الاسلامی تصریح کرد: تاریخ نشان داده است کسانی که به ریسمان پوسیده امریکا متصل شده اند در حقیقت به چاه افتاده اند و جز خواری برایشان چیزی باقی نمانده است.

وی از مسئولان ما نیز خواست به وعده های پوچ و توخالی امریکا اعتنایی نداشته باشند.

امام جمعه موقت تویسرکان از عربستان به عنوان گماشته اسرائیل و آمریکا یاد کرد و گفت: حمله آل سعود به یمن، زمینه نابودی آنان را فراهم ساخته است.

حجت الاسلام شیخ الاسلامی همچنین به برکات ماه مبارک رمضان اشاره و عنوان کرد: ماه مبارک رمضان، ماه خودسازی و تفکر است که با عبادات خاص خود انسان را به خدا نزدیک می کند.

وی افزود: به جای آوردن اعمال این ماه و به ویژه درک لیالی قدر نجات دهنده زندگانی اخروی و دنیوی است.

امام جمعه موقت تویسرکان تصریح کرد: قدر به اندازه ای اهمیت دارد که حتی سوره ای مجزا برای آن نازل شده و کسی که این شب را با معرفت و درک کند به حقیقت از متقیان است.

انتهای پیام/

 

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان