آخرین اخبار

7. تير 1394 - 23:51   |   کد مطلب: 18619
همزمان با ماه مبارک رمضان صورت می گیرد:
برگزاری ۲۰۰ محفل جزء خوانی در شهرستان تویسرکان
سرپرست تبلیغات اسلامی تویسرکان از برپایی ۲۰۰ محفل جزء خوانی در شهرستان تویسرکان خبر داد.

به گزارش رودآور، «حجت‌الاسلام علی کاروند»، درباره برپایی محافل قرآنی در سطح شهرستان تویسرکان گفت:: با همکاری ۱۲۰ روحانی اعزامی، بومی، مستقر و هجرت و ۲۸۰ هیئت مذهبی در شهرهای تویسرکان، فرسفج و سرکان و روستاهای تابعه این شهرستان، روزانه بیش از ۲۰۰ مجلس جزء خوانی قرآن در مساجد، بقاع متبرکه،حسینیه‌ها، مؤسسات قرآنی و مراکز فرهنگی شهرستان و توابع برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت بیش از ۴۵۰ مسجد، هیئت مذهبی، بقاع متبرکه انجمن اسلامی و مؤسسه قرآنی و کانون فرهنگی در شهرستان تویسرکان، اظهار کرد: برپا شدن سفره‌های فضیلت و رحمت الهی همراه با تلاوت قرآن به نور جامعه کمک کرده و سبب می‌شود تا با یک استحکام رابطه شاهد حرکت وحدت‌آفرین افراد جامعه باشیم.

سرپرست تبلیغات اسلامی تویسرکان افزود: افرادی که در این مراسم های معنوی حضور می یابند می توانند، علاوه بر قرائت قرآن کریم، از جلسات تفسیر آیات نیز که پس از قرائت کلام خدا برپا می‌شود، بهره مند شوند.

  حجت الاسلام کاروند با تأکید بر ترویج فرهنگ قرآن آموزی و قرآن خوانی در جامعه، عنوان کرد: بی تردید همگان از تأثیر قرآن و عمل به دستورات آن در زندگی خود و جامعه آگاه هستند، چرا که رفتن به سمت اجرای کامل دستورات قرآنی در زندگی، سعادت دو جهان را تضمین می کند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان