آخرین اخبار

8. تير 1394 - 23:37   |   کد مطلب: 18622
مدیر اوقاف و امور خیریه تویسرکان از حضور قاری ممتاز بین المللی؛ علی محمود الشمیس از کشور مصر در محفل انس با قرآن تویسرکان خبر داد.

«علی افشاری» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: برنامه محفل انس با قرآن کریم شب بیستم رمضان امسال با حضور قاری ممتاز بین المللی؛ علی محمود الشمیس از کشور مصر در مسجدقائم(ع) شهرک قائم تویسرکان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه محفل انس با قرآن کریم در قالب طرح ضیافت الهی برگزار می شود، اظهار کرد: همچنین در این محفل نورانی قاریان تویسرکانی نیز به تلاوت قرآن می پردازند.

مدیر اوقاف و امور خیریه تویسرکان در ادامه از مراسم جز خوانی و ترتیل خوانی در بقاع متبرکه شاخص شهرستان خبر داد و افزود: تلاوت قرآن به ویژه در ماه مبارک رمضان تأثیر بسزایی بر خودسازی انسان و رفتن به سوی کمال و سعادت دارد.

به گزارش رودآور، گفته می شود؛ این قاری ممتاز مصری، محمود الشمیس در روز یکشنبه 14 تیر ماه جاری وارد همدان می‌شود و نخستین محفل همان روز راس ساعت 12 در دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار و دو محفل دیگر در این روز در ساعت 13:30 در سپاه و ساعت 21 در امامزاده عبدالله همدان برپا می‌شود، این قاری همچنین برنامه هایی در دیگر شهرستان های استان همدان خواهد داشت.

انتهای پیام/

 

 

 

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان