آخرین اخبار

11. فروردين 1395 - 15:38   |   کد مطلب: 22386
رئیس اداره هواشناسی تویسرکان در هشداری به کشاورزان درباره کاهش محسوس دمای شهرستان از روز جمعه، گفت: علاوه بر روز جمعه، شب شنبه و بامداد شنبه با کاهش محسوس دما روبرو هستیم تا جایی که احتمال رسیدن دما به منفی سه درجه سانتیگراد زیر صفر خواهد بود.

«علیرضا شمس الهی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور با اشاره به اینکه امروز هوا صاف تا کمی ابری بود، گفت:  از فردا، پنجشنبه شب سیستم بارشی جدیدی همراه با وزش باد در استان و به تبع در تویسرکان داریم.

وی اظهار کرد: بارش ها به صورت پراکنده تا روز جمعه، سیزدهم فروردین ماه ادامه دارد و عصر روز جمعه از میزان بارش ها کاسته می شود.

رئیس اداره هواشناسی تویسرکان افزود: حداقل و حداکثر دمای هوای شهرستان در 24 ساعت گذشته به ترتیب 0.5 و 12 درجه سانتیگراد بوده است.

شمس اللهی با بیان اینکه حداقل دمای هوا در 24 آینده در تویسرکان به صفر و حداکثر آن 12 درجه سانتیگراد خواهد بود، اعلام کرد: شب شنبه و بامداد شنبه با کاهش محسوس دما روبرو هستیم تا جایی که احتمال رسیدن دما به منفی سه درجه سانتیگراد زیر صفر  هم خواهد بود.

وی در هشداری به کشاورزان درباره کاهش محسوس دما در روزهای جمعه این هفته و شنبه آینده،، عنوان کرد: با توجه به کاهش دما احتمال سرمازدگی سردرختی ها وجود دارد و ضروری است تا کشاورزان از راهکارهای ارائه شده جهادکشاورزی بهره لازم را ببرند.

رئیس اداره هواشناسی تویسرکان همچنین افزود: مجموع بارش ها در شهرستان، در سال زراعی جاری 450.5 میلیمتر بوده که نسبت به سال گذشته تاکنون 67 درصد و نسبت به میانگین بلند مدت آن تاکنون 42 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان