آخرین اخبار

9. تير 1395 - 15:25   |   کد مطلب: 23357
به مدت سه شب از فردا انجام می شود؛
برگزاری مراسم افطاری برای 2400 تویسرکانی
مسئول فرهنگی قرآنی اوقاف تویسرکان از برگزاری مراسم افطاری به مدت سه شب برای دو هزار و 400 نفر از تویسرکانی ها، در ماه مبارک رمضان سال جاری خبر داد.

«مهدی محمد‌ظاهری» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، به برنامه های اجرا شده  و در دست اجرای اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: جزءخوانی، روخوانی و ترتیل‌خوانی قرآن و نیز برگزاری آیین شب های احیاء در امامزادگان شاخص تویسرکان از جمله امام زاده ابراهیم، امام زاده زید، امام زاده اسماعیل، امامزاده علی‌اصغر و آرامگاه حیقوق نبی(ع)، برخی از این برنامه ها بوده که انجام شده و می شود.

وی از اطعام دهی به دو هزار و 400 نفر در ماه مبارک رمضان سال جاری خبر داد و اظهار کرد: در این زمینه در حدود 100 میلیون ریال هزینه شده است.

مسئول فرهنگی قرآنی اوقاف تویسرکان افزود: قرار است برنامه اطعام دهی به مردم در شب های 24، 25 و 27 ماه مبارک رمضان یعنی از فردا شب انجام شود و هزینه این مراسم از محل موقوفات تویسرکان تأمین شده است.

محمدظاهری در ادامه عنوان کرد: با حضور 150 نفر در کلاس های آموزشی قرآن کریم، حفظ، روخوانی و احکام، طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه نیز در حال برگزاری است.

انتهای پیام/زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان