آخرین اخبار

2. مهر 1395 - 10:22   |   کد مطلب: 24307
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان در همایش پیاده روی عنوان کرد:
الگوگیری از شهدا خط مشی همه مسئولان باشد+تصاویر
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان صبح امروز در همایش پیاده روی در این شهر گفت: الگوگیری از شهدا خط مشی همه ما مسئولان باشد تا بتوانیم گام های استواری در مسیر انقلاب برداریم.

به گزارش خبرنگار رودآور، صبح امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس، همایش پیاده روی در تویسرکان برگزار شد.

شروع این همایش از میدان شهید فرشید هرمزی بود که به آرامگاه حیقوق نبی(ع) منتهی شد.

«سعید سعیدی» فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان در جمع مردم این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: دفاع مقدس متعلق به آحاد مردم است و وظیفه هر ایرانی است تا تمثالی از شهدا در خانه خود داشته باشد.

وی اظهار کرد: تمام مسئولان جایگاه و مسئولیت خود را مدیون خون شهدا هستند و با توجه به آنکه برنامه شهرستانی است انتظار می رفت همه مسئولان شهرستانی در این برنامه حضور داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان همچنین افزود: گرامیداشت هفته دفاع مقدس در حقیقت گرامیداشت شجاعت های رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی و ادای دین به خون های پاک ریخته شده شهدا است.

سعیدی اهتمام به سبک زندگی اسلامی و نهادینه ساختن آن در عمق جامعه و همچنین توجه به چنین همایش هایی را از آنجا که برای روح و روان و جسم مؤثر است ضروری دانست.

در پایان این مراسم به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایزی از جمله؛ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، یک دستگاه موتورسیکلت، دو دستگاه دوچرخه و 10 کارت هدیه 500 هزار ریالی اهدا شد.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان