آخرین اخبار

9. آذر 1395 - 7:27   |   کد مطلب: 25432
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان با بیان اینکه امروزه مسئله ازدواج و اشتغال جوانان و به ویژه رسیدگی به اوضاع نیازمندان و ایتام از نیازهای روز جامعه است، گفت: اگر نیات واقفان به سمت رفع نیازهای روز مردم هدایت شوند بخشی از این مشکلات حل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ «حجت الاسلام محمد کاروند» در همایش یاوران وقف در مسجد امیرالمؤمنین(ع) زرهان در تویسرکان، گفت: وقف سنت حسنه الهی است و روزهای دهه وقف که از هفتم تا 16 آذر ماه است می تواند فرصت مناسبی برای تبیین چرایی وقف در جامعه باشد.

وی با تأکید بر اینکه نیات واقفان به سمت رفع نیازهای روز مردم هدایت شوند، اظهار کرد: امروزه مسئله حل مشکلات نیازمندان و ایتام و همچنین ازدواج و اشتغال جوانان که از نیازمندی های روز است می تواند مورد توجه واقفان قرار گیرد و آنان موقوفات خود را به سمت رفع این مشکلات هدایت کنند.

به گزارش رودآور، در این همایش خادمان هیئت های امنای مساجد و امامزادگان، ذاکران و پیرغلامان حضور چشمگیری داشتند.

"وقف و رسانه"، "وقف و ترویج فرهنگ اهل بیت(ع)"، "وقف و ترویج فرهنگ قرآنی"، "وقف و بقاع متبرکه و زیارت"، "وقف و حوزه‌های علمیه"، "وقف و محرومیت‌زدایی"، "وقف و سلامت"، "وقف و خانواده"، "وقف و اقتصاد مقاومتی"، "وقف و علم و فناوری" عناوین دهه وقف در سال جاری محسوب می شوند.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان