آخرین اخبار

9. دى 1395 - 23:42   |   کد مطلب: 25919
مدیر کل بهزیستی استان همدان گفت: سازمان بهزیستی به منظور پیشبرد اهداف سازمانی و مطالبه مناسب‌سازی اماکن و معابر عمومی به عنوان یکی از حقوق مسلم جامعه هدف بهزیستی و شهروندان ، سامانه طرح مشکلات در مورد مناسب‎سازی را با عنوان سامانه معبر راه اندازی کرد.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا؛ حمیدرضا الوند با بیان اینکه ستاد مناسب سازی استان همدان در رتبه بندی کشوری سازمان بهزیستی از جایگاه مناسبی برخوردار است افزود: نشست های مناسب‌سازی اماکن و معابر عمومی در استان همدان با همکاری استانداری و اهتمام ویژه استاندار به صورت ماهانه برگزار می شود و این در حالیست که در گذشته این نشست ها به صورت فصلی برگزار می شود.
وی ادامه داد: تمامی هموطنان و هم‌استانی‌ها می‌توانند با ارسال پیامک به سامانه ارتباطی معبر، مشکلات مربوط به در سازمان ها و دستگاه‌های اداری را با ذکر محل، نام دستگاه اجرایی مربوطه، شهرستان و استان مربوطه به دبیرخانه مناسب سازی منعکس کنند تا پیگیری های لازم انجام شود.
الوند اضافه کرد: کارشناسان دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی کشور پس از بررسی دقیق، موضوع را برای پیگیری به کارشناسان استانی ارجاع می‌دهند و دبیرخانه‌های استانی موظفند حداکثر پس از 72 ساعت از دریافت پیام موضوع را به دستگاه مربوطه از طریق مکاتبه اعلام کنند.
وی تاکید کرد: در صورت بی پاسخ ماندن این مکاتبات، موضوع در 2 مکاتبه با فاصله زمانی حداکثر 15 روز پیگیری و نتیجه نهایی به دبیرخانه ستاد کشور اعلام می شود.
وی تصریح کرد: استان همدان دارای حدود 200 هزار معلول می باشد که 35 هزار نفر زیر نظر خدمات مستمر سازمان بهزیستی هستند.
الوند افزود: اشتغال، مسکن، مناسب سازی و خدمات توانبخشی از نیازهای اساسی معلولان می باشد که هیچ دستگاهی به تنهایی قادر به ارائه خدمات نمی باشد و عزم همگانی را می طلبد.
حدود یک سوم جمعیت استان همدان به طور مستقیم و غیرمستقیم از خدمات ارتقایی، پیشگیری، حمایتی و توانبخشی بهزیستی استان بهره مند هستند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه‌ها

با سلام وصلوات برخاتم پيامبران وفرج صاحب الزمان لازم به ذكر است كه مسولين نسبت درست ومناسب بودن رمپها نيز نظارت دقيقي به عمل اورند درست بون ملاك است نه وجود داشتنش به عنوان نمونه سرپرست مخابرات تويسركان را سوار يك ويلچر كنيد واز او بخواهيد باويلچرازرمپ همان اداره يك بار بالا برود و برگردد

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان