آخرین اخبار

17. دى 1395 - 10:55   |   کد مطلب: 26063
رئیس مرکز فنی و حرفه ای تویسرکان از انجام ۳۴هزار و ۵۰۹ نفر ساعت آموزش در 9 ماهه اول سال جاری در هشت روستا خبر داد و گفت: آموزش های مهارتی راهکاری مناسب برای بسترسازی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

«رضا حکمتی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: در 9 ماهه اول سال جاری ۳۴هزار و ۵۰۹ نفر ساعت و ۱۹۷نفردوره آموزش در هشت روستا از دهستان حیقوق نبی(ع) انجام شد.

وی با تأکید بر اینکه این آموزش ها با رویکرد بسترسازی برای تحقق اقتصاد مقاومتی در مناطق روستانشین برگزار می شود، اظهارکرد: با توجه به اسناد بالا دستی در سال جاری و تعهدات مرکز فنی و حرفه ای برادران، آموزش های لازم برای ارتقاء توانمندی های عشایر و روستاییان ارائه می شود.

رئیس مرکز فنی و حرفه ای تویسرکان افزود: 50 درصد از این آموزش ها در حوزه تخصصی و 30 درصد و 20 درصد از آموزش ها به ترتیب در حوزه های عمومی و کارآفرینی برای کارآموزان ارائه می شود.

حکمتی عنوان کرد: در حال حاضر با توجه به تعهدات، از ۳۹بازدید و نظارت انجام شده در مدت 9 ماهه، ۱۴ کارآفرین با پوشش هشت روستا معرفی شده اند.

وی تصریح کرد: این دوره آموزش های مهارتی در روستاهای مبارک آباد، قلعه قاضی، آرتیمان، آریکان، امامزاده زید، رودآور، فریازان و جعفریه برگزار شده است.

رئیس مرکز فنی و حرفه ای تویسرکان همچنین گفت: اتوماسیون اداری، منبت کاری، کلاف ساز مبل چوبی کارآفرینی، حفاظت ایمنی ساختمان و تأسیسات، معرق کار چوب، نصاب و سرویس کار تراکتور و تیلر حرفه هایی بودند که در این دوره ها آموزش داده شد.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان