آخرین اخبار

19. دى 1395 - 0:46   |   کد مطلب: 26075
مدیر توزیع برق شهرستان تویسرکان گفت: برای انجام تعمیرات شبکه برق تویسرکان، برق این شهرستان 21 دی ماه سال جاری از 9 صبح تا 15 و 30 دقیقه بعدازظهر قطع می شود.

به گزارش رودآور، نشست ستاد مدیریت بحران تویسرکان با حضور معاون فرماندار، مدیریت توزیع برق شهرستان و اعضای این ستاد به منظور برنامه ریزی درباره قطع پست تویسرکان یک واقع در ابتدای بلوار اشرفی برای تعمیرات تشکیل شد.
در این نشست، «رضا جلیلوند» مدیر توزیع برق شهرستان تویسرکان اعلام کرد: که برای انجام تعمیرات، برق این شهرستان 21 دی ماه سال جاری از 9 صبح تا 15 و 30 دقیقه بعدازظهر قطع می شود.

وی تصریح کرد: مدیریت توزیع برق شهرستان تلاش می کند تا این قطعی به کمترین زمان ممکن برسد.

مدیر توزیع برق شهرستان تویسرکان تأکید کرد: تصمیم بر آن است مطابق با برنامه ریزی های انجام شده  با انتقال بار بر روی پست واقع در سه راهی فرسفج این خاموشی را به حداقل برسد و در صورت اجرای دقیق برنامه‌ های پیش بینی شده و همکاری مشترکین می توان این خاموشی را به کمتر از نیم ساعت  کاهش داد.
«ناظری پور» معاون فرماندار تویسرکان هم در این نشست با اشاره به اینکه دستگاه ها خدمات رسان به ویژه بیمارستان و مراکز تولیدی باید تمهیدات لازم را داشته باشند اظهار کرد: اطلاع رسانی در این خصوص باید به موقع و به نحو مناسب انجام شود تا از هر گونه نارضایتی عمومی جلوگیری به عمل آید.  

 فاطمه زنگنه 

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان