آخرین اخبار

20. دى 1395 - 7:18   |   کد مطلب: 26108
همزمان با اجرای طرح پایش صنعتی سپاه مشکلات واحدهای تولیدی تویسرکان از جمله مشکلات مالیاتی، سرمایه ای شامل سرمایه اولیه و سرمایه در گردش، بیمه ای از جمله بیمه های کارگاه و کارگران، دریافت تسهیلات وضمانت های بانکی و مسائل مربوط به زیرساخت ها مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار رودآور؛رطرح پایش صنعتی سپاه تویسرکان با حضور بسیج مهندسین صنعتی سپاه تویسرکان در راستای منویات رهبری و شعار سال 1395(اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل) در دست اجرا است.

رویکرد این طرح که در روزهای گذشته با حضور بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه تویسرکان در دو شهرک صنعتی آریکان و شهرک صنعتی فرسفج برگزار شد، فعال سازی واحد های صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل است.

در طرح پایش صنعتی سپاه اعضای بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه با همراهی مسئول شهرک های صنعتی به بررسی مشکلات متعددی که در این واحد ها به چشم می خورد پرداختند.

هدایت زاده یکی از اعضای بسیج مهندسین در این باره به خبرنگار رودآور؛ گفت: این روزها مشکلات مالیاتی، سرمایه ای شامل سرمایه اولیه و سرمایه در گردش، بیمه ای از جمله بیمه های کارگاه و کارگران، دریافت تسهیلات وضمانت های بانکی، مشکلات مربوط به زیرساخت همچون برق، گاز،آب و حمل و نقل این روزها به شکل سنگی بزرگ پیش پای فعالیت واحد های صنعتی و تولیدی قرار گرفته است.

وی ابراز امیدورای کرد: با شناسایی مشکلات و ارائه راهکارهای کارشناسی شده بتوان تا حدودی از این قبیل مشکلات را حل کرد.

عضو بسیج مهندسی سپاه ناحیه تویسرکان افزود: همچنین در بین صحبت های مسئولان واحد ها به این نتیجه رسیدیم که در صورت حمایت همه جانبه می توانند به نکاتی چون افزایش راندمان تولید و اشتغال و فعالیت دو تا سه شیفت در 24ساعت و یا صادرات محصولات بیشتر بیاندیشند و عمل کنند.

هدایت زاده عنوان کرد: در جریان اجرای ادامه طرح قرار به دعوت مسئولین و متولیان امر در راستای بهسازی و راه اندازی این واحد ها است که به همت آنان و مساعدت دستگاهای زیربط چرخ اقتصاد مجدد به راه بیافتد.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان