آخرین اخبار

20. دى 1395 - 8:18   |   کد مطلب: 26109
به دنبال حمله سگ های ولگرد به یک نوجوان سرکانی؛
توافق شهرداری سرکان برای زنده گیری سگ های ولگرد/هر قلاده سگ 30 هزار تومان
سخنگوی شورای اسلامی شهر سرکان از زنده گیری سگ های ولگرد برای در آسایش بودن مردم این شهر و همچنین حمایت از حیوانات خبر داد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛

چند روز پیش خبری با عنوان " سگ های ولگرد را بکشند یا نکشند؟!حمله سگ های ولگرد به یک نوجوان سرکانی/معظلی به نام تعدد سگ های ولگرد در یک شهر"، منتشر شد که در آن آمده بود: حمله سگ های ولگرد در شهر سرکان به یک نوجوان، مردم این شهر را نگران کرده است و از مسئولان و حامیان محیط زیست می خواهند تا قبل از آنکه حادثه ای بدتر رخ دهد چاره ای بیاندیشند.

حال «ناهید اسکندری» سخنگوی شورای اسلامی شهر سرکان از آغاز زنده گیری سگ های ولگرد از چهارشنبه هفته جاری خبر می دهد.

وی دراین باره اظهار کرد: در رابطه با سگ های ولگرد از یک طرف با اعتراض برخی شهروندان درباره حمله آن ها روبرو بودیم و از  طرف دیگر در صورت کشتن این سگ ها با واکنش حامیان محیط زیست مواجه می شدیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر سرکان افزود: همچنین تأمین هزینه بسیار 70 هزار تومانی برای زنده گیری سگ ها از طرف شهرداری سرکان که منبع درآمدی خاصی ندارد هم فراهم نبود و ما باید چاره ای دیگر می اندیشیدیم.

اسکندری عنوان کرد: از این رو در نشستی که روز گذشته با یک گروه همدانی حامی حیوانات داشتیم، برای زنده گیری سگ های ولگرد به توافق رسیدیم و قرار بر آن شد تا شهرداری برای زنده گیری هر قلاده سگ  مبلغ ۳۰ هزار تومان پرداخت کند.

وی تصریح کرد: امید است این گروه که با عنوان " حمایت از حیوانات محیط زیست" فعالیت می کنند بتوانند هرچه سریعتر نگرانی های مردم شهر سرکان درباره حمله سگ های ولگرد را برطرف کنند.

فاطمه زنگنه 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان