آخرین اخبار

22. دى 1395 - 0:38   |   کد مطلب: 26129
پیشکسوت عرصه موسیقی کشور گفت: همه هنرمندان به نوعی در زمان مشهور شدن مورد هجمه ها قرار می گیرند و سالار عقیلی هم از این قاعده خارج نیست، اما مهم آن هست که عقیلی را هیچ گاه نمی توانند به حاشیه ببرند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ گفته شد که سالار عقیلی هنرمند بزرگ کشورمان که خوانده آهنگ "حماسه بصیرت" هم هست، به دلیل ارائه این ترانه زیبا مورد هجمه، توهین و بی احترامی از سوی معاندان نظام در خارج از کشور قرار گرفت.

خواننده ضد مردمی، پاچه خوار، ساندیس خور و از این ها، برچسب هایی اند که در واکنش به آهنگ «حماسه بصیرت» در فضای مجازی به سالار عقیلی نسبت داده اند.

از این رو به گفت و گو با بزرگان عرصه هنری کشور در این زمینه پرداختیم، «محس روح افزا» برگزیده نخبه استان همدان و پیشکسوت عرصه موسیقی کشور گفت: زمانی که هر شخصیت در هر جایگاهی به مقام و به ویژه شهرت در بین مردم دست می یابد بدخواهانی به طور قطع خواهد داشت و سالار عقیلی هم جز این دست افراد است.

وی اظهار کرد: گروه های مختلف امکان دارد از یک فرد مشهور به نفع خود استفاده کنند، گاهی از او تعریف و تمجید می کنند و گاهی او را به سخره می گیرند و هنرمندی در این هجمه ها باقی می ماند که مطابق با میل آن ها حرکت نکند بلکه مطابق با اعتقاد خود جلو برود.

این پیشکسوت عرصه موسیقی کشور افزود: و عقیلی از این دست خواننده هایی است که خود را از وارد شدن به حاشیه ها دور می سازد و تنها با عشق و اعتقاد خود کارها را پیش می برد.

به گزارش رودآور؛ محسن روح افزا متولد سال 1344 از کودکی به کودکی علاقمند شد و در سنین نوجوانی با خواندن در باغات دارستان در تویسرکان صدای خود را تقویت و تربیت کرد و در این دوران از خوانندگانی همچون اکبر کهزادی و برادرانش شاه محمدی راه و رسم فراوانی آموخت.

وی خوانندگی را به طور رسمی در سال 68 در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان آغاز کرد.

روح افزا ضمن شرکت در جشنواره های مختلف موسیقی کشور در سال 68 همکاری خود را با صدا و سیمای همدان شروع کرد و حاصل این همکاری اجرای 100 برنامه شعر و موسیقی، 100 برنامه ساز و آواز و 20 تصنیف و ترانه به تهیه کنندگی  آهنگ سازی کمال مدنی بوده است.

با توجه به قابلیت و توانایی وی از طرف استاد نادر گلچین به استاد فریدون شهبازیان معرفی می شود و با این معرفی از سال 1375همکاری با مرکز صدا وسیمای تهران شروع و حاصل این همکاری و همچنین همکاری با ارکستر بزرگ و سنتی و گروه وزیری با سرپرستی کیوان ساکت و گروه بانوان مرکز با سرپرستی آذر هاشمی، ساخت 30 اثر آوازی و تصنیف با محروم شهریارفر یوسفی و نغمه های جاویدان به سرپرستی کیوان ساکت بوده است و به قول این هنرمند یکی از افتخارات روح افزارسیدن و کسب فیض نمودن از محضر استاد حسن کسائی بوده است.

تقدیر شورای عالی موسیقی تهران، دیپلم افتخار خوانندگی و تک خوان و همچنین برگزیده شدن به عنوان نخبه استان و عضو رتبه یک خانه موسیقی از افتخارات این هنرمند تویسرکانی است.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان