آخرین اخبار

27. دى 1395 - 20:39   |   کد مطلب: 26234
مسوول کميته علمى ستاد بزرگداشت بيستمين سالگرد رحلت آيت‌الله نجفى همدانى(ره) از برگزاری بزرگداشت مرحوم آیت‌الله نجفی در سه مرحله خبر داد و گفت: مرحله نخست بزرگداشت مرحوم آیت‌الله نجفی یکم بهمن ماه در قم برگزار خواهد شد.

به گزارش رودآور؛ حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر صفرى امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، از برگزاری بزرگداشت مرحوم آیت‌الله نجفی در سه مرحله خبر داد و اظهار کرد: مرحله نخست بزرگداشت مرحوم آیت‌الله نجفی جمعه یکم بهمن ماه در قم برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مرحله نخست بزرگداشت در بیت آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی برگزار می‌شود، افزود: در این مراسم از همه علما، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم دعوت عمومی شده و کارت دعوت اختصاصی به بیوت مراجع ارسال شده است.

مسوول کمیته علمى ستاد بزرگداشت بیستمین سالگرد رحلت آیت‌الله نجفى همدانى(ره) با ابراز امیدواری مبنی بر برگزاری وزین مراسم، گفت: اواخر بهمن یا اوایل اسفندماه مرحله دوم بزرگداشت آیت‌الله نجفی در حوزه علمیه همدان با حضور علما، طلاب و فضلای همدان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مرحله سوم بزرگداشت نیز با فاصله زمانی کوتاه در خود همدان برگزار خواهد شد، افزود: این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود تا بتوان بیشتر و بهتر به ابعاد شخصیتی این عالم ربانی در جامعه پرداخت.

صفری هدف از بزرگداشت آیت‌الله نجفی عالم، مفسر برجسته و مفاخر شهر همدان را  پرداختن بیشتر به ابعاد سیاسی و وجهه اجتماعی او برای طلاب و نسل جوان دانست و افزود: این عالم بزرگ با سابقه علمی و مراتب معنوی بالا، درس و حوزه نجف و قم را رها کرد و سنگر مسجد و محراب در بین مردم همدان را برگزید.

وی با اشاره به مسئله تربیت نسل جوان و انقلابی از سوی آیت‌الله نجفی خاطرنشان کرد: آیت‌الله نجفی به شدت مرید امام(ره) بود و جوانان را تشویق به حمایت از ایشان چه قبل از انقلاب، چه بعد از انقلاب و چه در دوران دفاع مقدس می‌کرد.

مسوول کمیته علمى ستاد بزرگداشت بیستمین سالگرد رحلت آیت‌الله نجفى همدانى(ره) اضافه کرد: در آن زمان آیت‌الله نجفی چون شمع محفلی برای رزمندگان بودند و همه بعد از بازگشت از جبهه دور این ماه مجلس گرد می‌آمدند و بسیاری از روحیات جهادی و سلحشوری خود را از نفس قدسی این عالم فرزانه می‌گرفتند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان