آخرین اخبار

27. دى 1395 - 19:42   |   کد مطلب: 26237
در یازدهمین همایش مدیریت سبز و دهمین دوره کنفرانس توانمندسازی منابع انسانی، گواهينامه پروژه سبز از سوی بنياد جهانی انرژی و جامعه مديريت سبز اروپا به شرکت آب و فاضلاب استان همدان اهدا شد.

به گزارش  رودآور؛ سید هادی حسینی‌بیدار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از اعطای گواهینامه Green Project ملی و تندیس جهانی 2016 National Award به همدان خبر داد و اظهار کرد: این گواهینامه در حاشیه یازدهمین دوره همایش مدیریت سبز و دهمین دوره کنفرانس توانمندسازی منابع انسانی به پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب همدان به عنوان پروژه سبز اهدا شد.

وی تصریح کرد: با توجه به مجموعه اقدامات هدفمند و نظام‌مند شرکت آب و فاضلاب استان همدان در راستای مدیریت منابع آب و استفاده از پساب‌های شهری که نتایج زیست‌محیطی، اجتماعی، بهداشتی و اقتصادی برای منطقه داشت، از سوی کارشناسان مدیریت سبز اروپا و بنیاد جهانی انرژی مورد ارزیابی قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان خاطرنشان کرد: علاوه بر کسب گواهینامه Green Project، از میان حدود 11 هزار طرح جهانی در حوزه آب، تصفیه‌خانه فاضلاب همدان جزو 185 پروژه برتر جهانی شناخته شده و تندیس جهانی 2016 National Award را دریافت کرد.

 

وی اضافه کرد: این تندیس در پنج بخش آب، خاک، هوا، انرژی و مسوولیت اجتماعی به صورت سالیانه به پروژه‌های برتر جهانی با هدف شناسایی پروژه‌های ملی و بین‌المللی اعطا می‌شود.

حسینی‌بیدار یادآور شد: این تندیس و گواهینامه در مراسمی که در هتل المپیک تهران با حضور مدیران ارشد اجرایی کشور، رئیس جامعه سبز اروپا و رئیس بنیاد جهانی انرژی برگزار شد، به شرکت آب و فاضلاب استان همدان اعطا شد.

وی با بیان اینکه این تندیس جهانی در کشور تنها به پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب همدان اعطا شد، گفت: با توجه به اینکه این پروژه 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد اما با همین میزان پیشرفت به اندازه صد درصد ظرفیت بازخورد دارد، به این علت شامل این تندیس جهانی شده است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان