آخرین اخبار

29. دى 1395 - 7:59   |   کد مطلب: 26263
دبیر کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس با بیان اینکه صحبت های عوام گویانه در روحانی کمتر از احمدی نژاد است، گفت: گفتمان و سخنان این گونه ای روحانی از گفتارهای احمدی نژاد کمتر است، اما همین موارد را هم باید اصلاح کند.

«اصغر سلیمی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ در واکنش به اظهارات روز گذشته روحانی مبنی بر اینکه "آنان که رشد اقتصادی را نمی بینند، عینک بزنند یا خود را درمان کنند"، گفت: جایگاه ریاست جمهوری جایگاه رفیعی است چرا که مقام دوم کشور است و به طور قطع صحبت هایی که از طرف ریاست جمهوری گفته می شود باید با حساب و کتاب و سنجیده باشد.

وی اظهار کرد: از آنجایی که سخنان رییس جمهور توسط شبکه های مختلف تلویزیونی و رسانه های کشور و جهان رصد می شود هر صحبتی باید خیلی سنجیده بوده و از قبل روی لغات، کلمات و تمامی جملات کار شده باشد.

دبیر کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس افزود: به نظر می رسد برخی منتقدین هم همه چیز را سیاه می بینند و انتقاد اگر منصافانه باشد سبب توسعه کشور می شود با این حال صحبت های عوام گویانه در روحانی کمتر از احمدی نژاد است.

سلیمی تصریح کرد: گفتمان و سخنان این گونه ای روحانی از گفتارهای احمدی نژاد کمتر است، اما همین موارد را هم باید اصلاح کند.

به گزارش رودآور، در حالی رییس دولت یازدهم در نشست خبری روز گذشته با واکنش های متعددی در شبکه های اجتماعی روبرو شد که وی در سخنرانی های متعددی منتقدین خود را که تنها دلسوزان نظام هستند با جملاتی که نباید خطاب کرده است از جمله اینکه در سال 93 نیز روحانی به منتقدین خود گفت: "عده‌ای شعار سیاسی می‌دهند اما بزدل سیاسی‌ هستند هروقت مذاکره می‌شود، می‌گویند می‌لرزیم؛ به جهنم، بروید جای گرم که نلرزید!"

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان