آخرین اخبار

1. اسفند 1395 - 8:20   |   کد مطلب: 26878
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: امروز یکم اسفندماه، 132 دانش آموز پسر تویسرکانی در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

«سعید سعیدی» در گفت وگو با خبرنگار رودآور و در حاشیه مراسم بدرقه کاروان راهیان نور دانش آموزان تویسرکانی،گفت: دانش آموزان پسر تویسرکانی در قالب کاروان راهیان نور قرار است در دو روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور در هشت سال دفاع مقدس بازدید کنند.

وی اظهار کرد: راهیان نور دانش آموزی، فرصت مناسبی برای آشناساختن نوجوانان و جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت، شجاعت و از خودگذشتگی است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان از حضور روحانیون و راویان فتح در این کاروان و همراهی آنان با دانش آموزان خبر داد و افزود: روحانیون با بیان احکام و مسائل اعتقادی و روایان فتح با ارائه و تبیین رشادت های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس، نقش ارزنده ای در انتقال آموزه های دینی و ارزش های والای اسلامی و انقلابی به نسل جوان ایفا می کنند.

سعیدی با بیان اینکه تبیین فرهنگ و روحیه از خودگذشتگی یکی از اولویت های مهم امروز بسیج است، عنوان کرد: تقویت روحیه شهادت طلبی، استکبارستیزی و عدالت خواهی از مهمترین محورها و اهداف کاروان های راهیان نور محسوب می شوند.

وی تصریح کرد: آنچه که سبب افزایش خودباروی و آگاهی نسل جوان نسبت به اسلام و انقلاب می شود همین تقویت روحیه شهادت طلبی و عدالت خواهی است، چرا که فرزندان ما با حضور در کاروان های راهیان نور الگوهای حقیقی زندگی خود را می شناسند و انتخاب می کنند.

«بیات» فرمانده بسیج دانش آموزی پسران شهرستان تویسرکان نیز گفت: امروز 132 دانش آموز از آموزشگاه های تویسرکان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه سفر معنوی این دانش آموزان از یکم تا سوم اسفندماه جاری است، اظهار کرد: محل اسکان دانش آموزان اردوگاه شهید مسعودیان است و آنان از یادمان های شهدا در منطقه از جمله شلمچه، اروند و فتح المبین بازدید می کنند.

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان