آخرین اخبار

1. اسفند 1395 - 18:15   |   کد مطلب: 26898
رقابت های پرورش اندام استان همدان (انتخابی اعزام به قهرمانی کشور) روز یکشنبه با قهرمانی تیم مردان طلایی به پایان رسید.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا؛ رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام همدان در این باره گفت: در این پیکارها 152 ورزشکار در قالب تیم هایی از شهرستان های همدان ، ملایر، تویسرکان، رزن، فامنین و کبوترآهنگ به میزبانی سالن ورزشی ابن سینا شهر همدان شرکت داشتند.

مرتضی خدابنده لو روز یکشنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این دوره از رقابت ها که با استقبال خوبی همراه بود، تیم های تک اندام و دانیال همدان نیز به ترتیب عنوان های دوم و سوم را کسب کردند.
وی اضافه کرد: در بخش انفرادی این رقابت ها تیمور آیینی ، حامد نامورحق ، میثم مستقیمی ، مهدی طبی احمد و مهدی طاقتی رشته بادی کلاسیک، مرتضی یگانه ، جلال پیرمحمدی ، کیبد مقصود، یوسف اکبری، محمد مهرابلو، رضا احمدی ، میثم مستقیمی، مصطفی کامرانی حکمت، مهدی طاقتی ،سجاد یعقوبی یقین ، مصطفی روشنی اکمل ، سعید ترنجانی در رشته پرورش اندام و امیررضا شفیعی ، میلاد صابریان ، بهنام انصاری دلشاد و حامد وفایی در رشته فیزیک به مقام قهرمانی رسیدند.
وی بیان کرد: نفرات برتر این دوره از رقابت ها قرار است درصورت تایید کمیته فنی برای حضور در رقابت های انتخابی تیم ملی معرفی شوند. 
خدابنده لو خاطرنشان کرد: رقابت های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی پرورش اندام پنجم و ششم ماه جاری به میزبانی شهر رشت برگزار می شود.
نفرات برتر ان دوره از رقابت ها مدال و حکم قهرمانی دریافت کردند.
مجتبی نوترکی، میلاد مسکوک و محسن حیدری از قهرمانان مطرح جهانی و آسیایی و نیز مجید جامه بزرگ قهرمان جام بین المللی الماس این رقابت ها را تماشا کردند که با تشویق پرشور تماشاگران حاضر در سالن همراه شد.
همدان دارای 10 هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته های زیرمجموعه بدنسازی و پرورش اندام است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان