آخرین اخبار

2. اسفند 1395 - 21:55   |   کد مطلب: 26912
برنامه حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور و معاون رئیس جمهور در ملایر با حواشی همراه بود.

به گزارش رودآور به نقل از ملایری‌ها؛ دکتر معصومه ابتکار شامگاه امشب سخنران ویژه نشست شورای اداری شهرستان ملایر بود نشستی که سرشار از تقدیر ها و تملق های دوسویه بوده که بویی از جلسه شورای اداری شهرستان ملایرنداشت.

در این جلسه که با سخنرانی فرماندار و نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی آغاز شده مسئول یکی از انجمن های مردم نهاد  محیط زیستی ملایر به جای ایراد سخنانی درباره مشکلات محیط زیستی شهرستان که وظیفه اصلی این تشکل ها بوده به چاپلوسی و تملق گویی از یکایک مدیران شهرستان، استان  و مهمان ویژه این مراسم پرداخت.

در بخش دیگری از مراسم  نماهنگ گزارش عملکرد این تشکل  به نمایش گذاشته شد  که بهتر بود وضعیت محیط زیست شهرستان و مشکلات آن از جمله تالاب آق گل که سال گذشته با اعتراض فعالان مردمی زیادی همراه بود پخش شود.  

 

اما بیشتر حواشی این نشست با شروع سخنرانی دکترابتکار آغاز شد که عده ای از جوانان با زدن ماسک و گرفتن دست نوشته هایی اعتراض خود را مبنی بر عدم رسیدگی به وضعیت خوزستان  اعلام کردند.

"خوزستان در کما بی ابتکار در ملایر"، "بانوی سبز ایران خوزستان گشته ویران" و "خانم ابتکار اینجا خوزستان است؟!" از جمله دست نوشته های این جوانان بود.

 

در این بین برخی نیز با صدای سرفه خود اعتراض نسبت به وضعیت خوزستان را بیان کردند که با اعتراض عده ای از جمله برخی از مسئولین ملایر همره شد.

دکتر ابتکار نیز در پاسخ به اعتراضهای  صورت گرفته بیان کرد: "از درخواستی که داشتید و تبلیغاتی که کردید واز سرفه هایی که می کنید، ممنونم".

رئیس سازمان محیط زیست کشور افزود: ما درباره خوزستان هم صحبت می کنیم خوزستان هم برای ما عزیز است همانگونه که 1100 شهید شهرستان ملایر برای ما عزیز است شهدای خوزستان برای ما عزیز هستند.

 

وی گفت: مباحث محیط زیست مسائلی است که مستقیم با مردم ارتباط دارد و تک تک مردم ایران در حفظ محیط زیست نقش و مسئولیت دارند.

وی در بخش هایی دیگر از سخنان خود بیان کرده  اگر می خواهید جلسه را تعطیل کنیم و خیلی از نمایش شما متشکرم.

در این بین نیز کسانی جویای این بوده که چه کسی دستور به شما داده و اعتراضاتی را به همراه داشتند و نیز با کنایه به  عملکرد هشت سال دولت قبل بیان می کردند که "این ها از برکات دانشگاه ملایراست".

 

پس از پایان سخنرانی دکتر ابتکار نیز نوبت به تقدیر از اعضای انجمن رسیده و  از فرزند شهید عبدالله یاری تنها شهید محیط بان ملایر نیز دعوت شده و از وی دلجویی شد اما بد سلیقگی صورت گرفته در این بخش نیز این بود که هدیه فراهم شده برای  فرزند خردسال این شهید کارت هدیه ای  بود که هیچ تناسبی با دنیای کودکانه او نداشت تا مرهمی بر زخم شهادت پدرش باشد.

اگر چه نفس این تقدیر ارزشمند بود اما شایسته بود به نحوی شایسته از خانواده این محیط بان شهید تقدیر می شد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان