آخرین اخبار

22. اسفند 1395 - 13:24   |   کد مطلب: 27317
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان با بیان اینکه در 11 ماهه گذشته در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر، 172 کیلوگرم مواد مخدر کشف شد، گفت: در این زمینه 159 خرده فروش و 36 قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

به گزارش رودآور؛ «سرهنگ محمد معصومی» در جمع خبرنگاران تویسرکانی با بیان اینکه شعار نیروی انتظامی در تعطیلات نوروزی با عنوان "آرامش و نشاط بهاری با قانون مندی و نظم اجتماعی" است، گفت: برای تعطیلات نوروزی طرح های ویژه ای از 28 اسفندماه سال جاری تا 15 فروردین ماه سال 1396 اجرایی می شود.

وی اظهار کرد: در ایام نوروز سه ایستگاه پلیس نوروزی به نام شهدای عرصه نظم و امنیت در شهرستان استقرار دارند و وجود گشت های نیروی و ساماندهی شب گردها برای حفظ و آرامش و برقراری امنیت عمومی هم در دستور کار نیروهای انتظامی قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان همچنین به اجرای طرح های پیش گیرانه برای برقراری نظم و امنیت در چهارشنبه پایانی سال اشاره کرد و افزود: عمده این طرح ها با محوریت جامعه محوری و پیشگیری از وقوع رخدادها در مساجد و مدارس انجام شده است و انتظار می رود که ائمه جماعات و آموزش و پرورش نیز در این راستا با نیروی انتظامی همکاری داشته باشند.

معصومی با بیان اینکه در سال جاری با کنترل های انجام شده، در حدود هشت هزار انواع مواد محترقه کشف و ضبط شد، عنوان کرد: ما مخالف شادی و نشاط مردم نیستیم و تنها با اخلال گران نظم و امنیت اجتماعی مقابله می کنیم و سال گذشته خوشبختانه در چهارشنبه سوری با مشکلی روبرو نشدیم و امید است امسال نیز با مشکلی مواجه نشویم.

وی در ادامه به کاهش 14 درصدی کاهش جرایم در سال جاری اشاره کرد و گفت: در 11 ماهه گذشته هیچ گونه مورد سرقت خشن در سطح شهرستان نداشتیم و در مورد سرقت احشام نیز با کاهش 92 درصدی و سرقت وسایل داخل خودرو با کاهش 73 درصدی روبرو بودیم.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از کاهش 50 درصدی تصادفات درن شهری و 40 درصدی تصادفات برون شهری خبر داد و افزود: در زمینه مواد مخدر نیز با افزایش 35 درصدی کشفیات مواجه بودیم.

معصومی تصریح کرد: در سال جاری و در 11 ماه گذشته در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر 172 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد و همچنین در این رابطه 159 خرده فروش و 36 قاچاقچی دستگیر شدند.

وی در ادامه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر مبارزه با کالای قاچاق برای پویایی اقتصاد داخلی هم اشاره کرد و گفت: در این زمینه در سال جاری در تویسرکان با افزایش 30 درصدی کشفیات روبرو بودیم به طوری که 77 قلم کالای قاچاق به ارزش 65 میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

زنگنه

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان