آخرین اخبار

22. اسفند 1395 - 14:49   |   کد مطلب: 27318
جمع آوری کمک های مردمی برای حمایت از جبهه مقاومت در تویسرکان؛
بسته های آجیل، شب عید به دست کدام کودک سوری می رسد؟+تصاویر
فرمانده حوزه مقاوت حضرت فاطمه(س) تویسرکان با بیان اینکه در حدود چهار میلیون تومان کمک های نقدی و غیرنقدی برای حمایت از مردم سوریه در سطح تعدادی از روستاها و شهر فرسفج جمع آوری شده است، گفت: این میزان کمک در مدت کمتر از 6 ماه جمع آوری شده است.

به گزارش رودآور؛، این روزها کمک های مردم عزیز در جای جای کشورمان برای حمایت از جبهه مقاومت همچون دوران هشت سال دفاع مقدس با  وحدت رویه ای ویژه جمع آوری می شود و ایرانیان با کمک های نقدی و غیرنقدی خود مردم رنج دیده و مظلوم سوریه و مدافعان حرم را حمایت می کنند.

«فاطمه گمار» فرمانده حوزه مقاوت حضرت فاطمه(س) تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور، با بیان اینکه در حدود چهار میلیون تومان کمک های نقدی و غیرنقدی برای حمایت از مردم سوریه در سطح تعدادی از روستاها و شهر فرسفج جمع آوری شده است، گفت: این میزان کمک در مدت کمتر از 6 ماه جمع آوری شده که بیش از دو میلیون و 150هزار تومان آن به صورت نقدی و مابقی به صورت غیر نقدی است.

وی اظهار کرد: کمک های غیر نقدی این حوزه شامل آجیل، خشکبار، انواع پوشاک و لباس های گرم چه برای زنان و کودکان بی پناه سوری و چه برای مدافعان حرم می شود.

فرمانده حوزه مقاوت حضرت فاطمه(س) تویسرکان افزود: روستاییان تویسرکانی همانند دیگر مردم این سرزمین با تأسی از فرهنگ ایثار و فداکاری هشت سال دفاع مقدس در حمایت از مدافعان حرم و مردم مظلوم سوریه به میدان آمده اند و از این رو در سطح پایگاه های مقاومت این حوزه کمک های مردمی جمع آوری می شود.

گمار عنوان کرد: بی شک این گونه کمک های نقدی و غیر نقدی مردم فهیم تویسرکانی سبب تقویت و احیای فرهنگ مقاومت در سطح جامعه می شود.

صلح میرزایی نیز که یک بسیجی است می گوید: نمی دانم کدام یک از این بسته های خشکبار شب عید به دست مدافعان حرم می رسد، اما از آنجا که می دانیم مدافعان نوشته های درون این بسته را دوست دارند، سعی می کنیم بهترین جمله ای را که سبب تقویت روحیه آنان در دفاع از حریم آل الله شود را بنویسیم.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان