آخرین اخبار

28. اسفند 1395 - 8:09   |   کد مطلب: 27429
روز گذشته برنامه درختکاری در بلوار سرکان با حضور مردم علاقه مند به طبیعت، نیروهای شهرداری سرکان و اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای، بسیجیان حوزه مقاومت المهدی(عج) و حمایت های اداره منابع طبیعی برگزار شد و ۶۰۰ نهال در این بلوار کاشته شد.

به گزارش رودآور؛ از این رو سید مهدی امامی در پیامی عنوان کرده است: 
بر خود لازم میدانم چندنکته را به عرض همشهریان عزیز برسانم:
۱_ قبل از هر اقدامی جهت مشخص شدن انجام امورو برنامه ریزی جهت ابیاری درختان بعد از کاشت مذاکراتی تلفنی و حضوری با مسئولین ادارات فوق الذکر داشتم و توافقات به صورت صورتجلسه تنظیم و به امضا رسید تا تداخل کاری قبل,هنگام و بعد از کاشت نهال ها وجود نداشته باشد.
۲_طبق صورتجلسه از امروز مسئولیت آبیاری درختان بلوار سرکان با شهرداری سرکان می باشد.
۳_در بلوار سرکان به علت خارج بودن از محدوده شهری و سرعت بالای خودروهای عبوری کاشت درختان مثمر خطرناک بود و احتمال تصادف و بازی کردن با جان مردم وجود داشت ,به این علت درختان غیر مثمر کاشته شده است.
۴_درختکاری امروز کاری مشارکتی بوده و منحصرا مربوط به هیچ فرد ,گروه,نهاد و ارگانی دولتی و غیر دولتی نبوده و همکاری همه باعث سرانجام گرفتن کار شده است۰لذا از همه دوستان خواهشمندم در بازتاب خبری این کار عدل و انصاف را رعایت نمایند.

برخود لازم میدانم ضمن تشکر از تمامی همشهریان بزرگوار که امروز زحمت کشیده وبا حضور خود مارا در این امر خداپسندانه یاری نمودند  زحمات برخی دوستان را در این امر خیر یاداوری نمایم و از انان نیز تقدیر و تشکر کنم.
١_جناب مهندس نانکلی ریاست محترم اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و همکارانشان که با صدور مجوز کاشت نهال و نیز همکاری در پاکسازی بلوار ما را یاری کردند.
۲_ جناب اقای دباغی ریاست محترم اداره منابع طبیعی که مسئولیت تهیه نهال را به عهده داشتند و امروز نیز شخصا به همراه همکارانشان با تهیه ادوات
به یاری ما شتافتند.
۳_ جناب اقای حمزه ای شهردار سرکان و نیروهای شهرداری که ضمن حضور فعال در کاشت درختان زحمت تهیه کود جهت کاشت نهال و آبیاری نهال ها بعد از کاشت را به عهده داشتند.
۴_جناب اقای فضلعلی از اعضای شورای شهر سرکان  که نسبت به تهیه نهار جهت حاضرین در برنامه درختکاری اقدام نمودند.
۵_حضور فعال و تحسین برانگیز گروه کوهنوردی فاطمیون که با تمام توان در امر درختکاری حضور داشتند.
۶_ حضور  اعضای حوزه مقاومت المهدی و  گروه دوستداران محیط زیست و نیز همکاری آقای اسکندری ودوستانشان از بچه های متعصب سرکان
۷_ودر پایان برخود لازم میدانم از فعالیتهای چند روزه دوستان گرامی دکتر سید مهدی شاهگلزاری و جناب اقای احمد زنگنه که در این چند روز بنده حقیر را در آماده سازی مقدمات کار یاری نمودند تشکر کنم.
اجرکم عندا...
 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان