آخرین اخبار

24. فروردين 1396 - 16:59   |   کد مطلب: 27891
با وجود آن مسئولان ارشد تویسرکانی بارها خبر از اتمام ساخت پروژه بیمارستان قائم این شهر در 6 ماه نخست سال 96 داده بودند و علیزاده معاون وزیر راه هم تیرماه سال گذشته خبر از افتتاح آن در ابتدای سال 96 داده بود، حال امروز، باز علیزاده اعلام کرد: که این پروژه پایان امسال به بهره برداری می رسد!

به گزارش خبرنگار رودآور؛ «جعفر علیزاده» معاون وزیر راه و شهرسازی امروز در جریان بازدید از پروژه بیمارستان قائم تویسرکان گفت: با توجه به ارتقاء این بیمارستان از 96 تختخوابی به 153 تختخواب، انتظار می رود تاریخ اتمام این پروژه پایان سال جاری باشد.

به گفته علیزاده سی.تی.اسکن، دیالیز، ایزوله،آی.سی.یو، ال.دی. آر، فیزیو تراپی، سی.سی.یو و آندوسکپی بخش های اصلی این بیمارستان خواهد بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه افزود: با وجود آن که سال 95، سال افتتاح پروژه بود و در سال 94 به عنوان یکی از مصوبات سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت به استان همدان به تصویب رسید، اما افزایش تخت های مورد نیاز و بخش های ویژه این پروژه سبب تأخیر در افتتاح آن و نیازمند شدن طرح به جذب اعتبارات بیشتر شد.

علیزاده با بیان اینکه در حال حاضر پروژه بیمارستان قائم(عج) تویسرکان 69 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: از آن جا که از سال 87 عملیات ساخت این پروژه آغاز شده، تاکنون 220 میلیارد ریال برای آن هزینه شده است و برای اتمام و بهره برداری نیازمند جدب اعتبارات بیشتر است که در دستور کار مسئولان امر قرار دارد.

به گفته «محمدمهدی مفتح» نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی افزایش تعداد تخت‌های بیمارسال در دست ساخت قائم تویسرکان از عواملی است که سبب می شود تا بعد از بهره برداری پاسخگوی نیازمندی های بیماران تویسرکانی و شهرستانی های اطراف باشد و به طور کلی به یک مرکز درمانی جامع و مناسب تبدیل شود.

به گزارش رودآور؛ بیمارستان قائم(عج) تویسرکان با برخورداری از 17 هزار متر مربع زیر بنا و در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع و 6 طبقه قرار بود مطابق با مصوبات سفر رییس جمهوری و هیات دولت به استان همدان در سال 94، قرار بود تا پایان سال گذشته به بهره برداری برسد و با وجود آن که مسئولان ارشد تویسرکانی هم بارها خبر از اتمام ساخت پروژه بیمارستان در 6 ماه نخست سال 96 داده بودند و علیزاده معاون وزیر ره هم تیرماه سال گذشته خبر از افتتاح آن در ابتدای سال 96 داده بود، حال او امروز، تأکید کرد: که این پروژه پایان امسال به بهره برداری می رسد.

خوانندگان خوب رودآور می توانند، توضیحات بیشتر درباره این پروژه و خبرهای منتشر شده دیگر را در لینک ذیل مشاهده کنند.

وعده سرخرمن!

مصوبه سفر روحانی به همدان یک سال پس از قول دولت به بهره برداری می رسد!

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان