آخرین اخبار

26. فروردين 1396 - 10:26   |   کد مطلب: 27910
رییس اداره هواشناسی تویسرکان خبر داد:
ثبت 456.5 میلیمتر بارش در سال زراعی جاری در تویسرکان
رییس اداره هواشناسی تویسرکان با اشاره به ثبت 456.5 میلیمتر بارش در سال زراعی جاری در شهرستان، گفت: بدین ترتیب میزان بارش ها در سال زراعی جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته 18 درصد کاهش یافته و اما نسبت به میانگین بلند مدت30 درصد افزایش داشته است.

«علیرضا شمس اللهی»  در گفت و گو با خبرنگار رودآور، با اشاره  بارش بیش از 32 میلیمتری در چند روز گذشته در تویسرکان، گفت: بارش ها تا اواخر امروز شنبه، 26 فروردین ماه در برخی از ساعات ادامه دارد.

وی با بیان اینکه برای فردا، یکشنبه نیز با بارش های ضعیف و در بعضی از ساعات به صورت پراکنده روبرو هستیم، اظهار کرد: بارش ها در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری قطع می شود و در این دو روز هوا آفتابی است.

رییس اداره هواشناسی تویسرکان با بیان اینکه میزان بارش ها در سال زراعی جاری برای تویسرکان  456.5 میلیمتر ثبت شده است،  افزود: با این مقدار، تویسرکان بیشترین میزان بارش های استان همدان در سال زراعی جاری را به خود اختصاص داده است.

شمس اللهی تصریح کرد: بدین ترتیب میزان بارش ها در سال زراعی جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته 18 درصد کاهش یافته و اما نسبت به میانگین بلند مدت30 درصد افزایش داشته است.
زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان