آخرین اخبار

15. ارديبهشت 1396 - 19:39   |   کد مطلب: 28283
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: روحانی و جهانگیری از آن رو که احساس می کنند رأی آوریشان کاهش یافته است این طور مردم را تهدید می کنند که اگر به ما رأی ندهید دنیای شما تیره و تار می شود در حالی که این موضوع توهین به شعور مردم است.

«حسینعلی حاجی‌دلیگانی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور درباره مناظره امروز، گفت: موردی که دو تن از کاندیدهای درباره رعایت امنیت ملی دقت نکردند، جای تعجب و تأسف دارد، چطور کسانی می خواهند روزی عنوان جمهوری ایران را داشته باشند که تهدیدات امنیتی را رعایت نمی کنند.

انتقال آب به یزد با پارتی بازی دولت هشتم انجام شد

وی اظهار کرد: از جمله این ها موضوع ها انتقال آب از اصفهان به یزد بود که واقعاً جای بسیار تعجب دارد، از نامزد انتخاباتی که می آیند و این حرف را می ز نند و در واقع درست نیست، یک بار این اتفاق افتاده آن هم دلایل خاص خودش را دارد و این نبوده که مردم اصفهان بخواهند آب شرب مردم یزد را تعطیل کنند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: قرار بود آبی که برای یزد می رود بعد از راه اندازی تونل سوم باشد و بعد از آن سهمیه آب یزد داده شود، ولی متأسفانه در دولت هشتم یعنی همان کسی که امروز به نوعی نام می برند تا بتوانند برای خود رأی جمع کنند اجرایی شد و آن زمان با پارتی بازی قبل از شروع کانال سوم به اتمام برسد این کار انجام شده است  و جالب آن است که بدانید 10 تا 12 سال این اتفاق افتاده ولی هنوز تونل سوم راه اندازی نشده است.

تهدید مردم به رأی دادن به شخص خاص توهین به شعور آنان است

حاجی دلیگانی همچنین عنوان کرد: تهدید مردم به این است که اگر شما به فلان کاندیدا رأی  بدهید جنگ برای شما ایجاد شده و یا این که کشور خراب می شود، این بالاترین توهین به شعور مردم است، چرا که مرتب مردم تهدید می شوند که به چه کسی رأی بدهید و به چه کسی رأی ندهید، اگر ما آزادی وآزاد اندیشی مردم را قبول داریم و اگر مردم را صاحب شعور و فهم می دانیم اینقدر نباید دیکته کنیم که به این رأی بدهید به آن رأی ندهید.

وی در ادامه با بیان اینکه در دولت قبل بهره یری از مسئولان و فرماندارن زن بیشتر از دولت فعلی بود، تصریح کرد: این در حالی است که در دولت یازدهم  تنها یک مورد فرماندار زن داشته اند و این روزها دولت فعلی برای عوام فریبی می آیند و مطرح می کنند که یک فرماندار بانو در منطقه ای گذاشته ایم.

روحانی باید توبه کند و پاسخ دهد به چه حقی صنعت دفاعی کشور را زیر سوال برده است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: روحانی راجع به شهرک موشکی کشور موضوعی مطرح کردند واقعاً جای تعجب دارد از روحانی که خود مدتی دبیر شورای عالی امنیت ملی بوده است جای تعجب است که چنین حرف هایی بزند، او باید از حرفی که امروز زده توبه کند و باید به ملت ایران پاسخ بدهد که چه حقی دارد که صنعت دفاعی ایران را زیر سوال ببرد.

روحانی به دولت هشتم نامه نوشت؛ کرنست اجرا نشود/در صورت لزوم نامه منتشر می شود

حاجی دلیگانی در ادامه درباره موضوع کرسنت هم گفت: اتفاقاً بایستی یکی در مناظره از روحانی می پرسید کرنست را چه کسی گفت اجرا نکنند، من نامه ای دارم که خود روحانی به عنوان دبیر عالی شورای امنیت ملی به رییس جمهور وقت می نویسد که جلوی اجرای کرسنت را بگیرد و امروز متأسفانه این دروغ را مطرح می کند و اگر لازم باشد من این نامه را افکار عمومی منتشر می کنم.

ترس از کاهش رأی سبب شده روحانی و جهانگیری مردم را تهدید کنند به چه کسی رأی دهند تا دنیایشان تره و تار نشود!

وی تأکید کرد: در مجموع روحانی و جهانگیری از آن رو که احساس می کنند رأی آوریشان کاهش یافته است این طور مردم را تهدید می کنند که اگر به ما رأی ندهید دنیای شما تیره و تار می شود در حالی که این موضوع توهین به شعور مردم است.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان