آخرین اخبار

2. خرداد 1396 - 18:05   |   کد مطلب: 28601
ورزش همدان در دولت يازدهم روزهاي خوبي را سپري نكرد و شايد تزريق يك تفكر نو با نيرويي تازه نفس، علي‌الحساب بهترين راه ممكن براي برون‌رفت ورزش از آن رخوت و روزمرگي هميشگي باشد.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، ورزش همدان در دولت دوازدهم اگر پا جای پای دولت یازدهم بگذارد، باید به همان عناوین نه چندان دلچسبی اکتفا کند که مردم را راضی نخواهد کرد. عناوینی چون کسب رتبه برتر در روابط عمومی یا رتبه برتر در امور فرهنگی بد نیست و باید به دست‌اندرکاران آن در دستگاه ورزش دست‌مریزاد گفت اما آیا ورزش همدان در حوزه قهرمانی و حرفه‌ای آنچنان که انتظار بود، عمل کرد؟!

ورزش دولت یازدهم چه بلاهای خانمانسوزی بر سر رشته‌های ورزشی آورد؟ پاس به عنوان گل سرسبد ورزش استان به ورطه نابودی رفت، کشتی در بدهی‌های سرسام‌آور دست‌ و پا زد و از سویی دیگر خبری از افتخارآفرینی ستاره‌های دهه 80 نبود، والیبال یک بار در لیگ دسته اول منحل شد و بار دیگر به دلیل عدم حمایت از راهیابی به لیگ برتر بازماند، سایر رشته‌ها نیز وضعیت خوبی نداشتند و در این میان فقط «تک‌ستاره‌ها» چون مه‌لقا جام‌بزرگ بودند که با تکیه بر استعداد ناب خود هر از گاهی دل علاقمندان به ورزش مادستان را شاد کردند.

حال انتظار این است که استاندار همدان که همواره خود را یار غار ورزش می‌داند و همه‌ جا اعلام می‌کند که چتر حمایتی‌اش بر فراز آسمان این عرصه باز است، ترتیبی اتخاذ کند که ورزش از آن روزمرگی روزهای دولت یازدهم خارج و برای خود سرآغاز فصلی تازه بگشاید.

آقای استاندار! به خوبی به یاد داریم که وقتی سال 92 در مراسم تجلیل از ورزشکاران حاضر شدید از این جمله استفاده کردید که سیدعبدی افتخاری فقط در صورتی از استان خواهد رفت که معاون وزیر ورزش شود. به هرحال اینگونه نشد و فردی را جایگزین او کردید که معاونش بود و ظرف دو سال گذشته بارها از مدیریتش انتقاد کردید. این وضعیت که خود برای ورزش استان همدان دست‌ و پا کردید گره از کارها باز نکرد، حالا اما انتظار این است که اگر قرار بر تغییر است، خیلی زود باد آن را به سمت دستگاه ورزش وزیدن دهید تا بلکه برای ورزش و ورزشکاران همدان فرجی شود.

استاندار ورزش‌دوست همدان بهتر از هر فردی می‌داند که آسمان ورزش همدان در دوران او ابری بود و حالا وقت آن رسیده که سیستم مدیریتی‌اش را حداقل در ورزش تغییر دهد.

اگر اینگونه نباشد نه حال پاس بهتر از قبل می‌شود، نه کِشتی کُشتی به ساحل آرامش خواهد رسید، نه والیبال و بسکتبال روزهای خوبی را تجربه خواهند کرد و نه مابقی رشته‌ها به آرزوهای خود می‌رسند.

استاندار حالا که جای پای خود را محکم می‌بیند باید حداقل در ورزش متفاوت‌تر از آنچه باشد که در دولت یازدهم عمل کرد. ورزش همدان در رخوت و روزمرگی سیر می‌کند و مقام ارشد استان می‌بایست خارج از نوبت و اورژانسی به وضعیت برزخی این عرصه رسیدگی کند.

البته این بار نه مدیری می‌خواهیم در حد معاون وزیر ورزش! و نه مدیری می‌خواهیم رویایی! فقط یکی باشد که حال ورزش را خوب کند!

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان