آخرین اخبار

6. خرداد 1396 - 8:25   |   کد مطلب: 28664
غروب روز گذشته سر و صدای اطراف خانه ای در شهرک فرهنگیان تویسرکان حاکی از فوت یک پیرزن پیرمردی داشت، که هنوز علت مرگ این دو مشخص نشده و نیروی انتظامی منتظر پاسخ پزشکی قانونی است.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ سر و صدای اطراف یک خانه ویلایی در شهرک فرهنگیان تویسرکان و آمدن آمپولانس و نیروی انتظامی تعدادی از اهالی را اطراف یک خانه در این شهرک جمع می کند.

جریان حاکی از مرگ یک پیرزن و پیرمرد دارد.

در این باره «سرهنگ محمد معصومی» فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور می گوید: عصر روز جمعه از طریق تماس تلفنی پسر خانواده متوجه فوت این دو نفر در خانه خودشان می شویم، که بلافاصله مأموران تحقیق و تفحص نیروی انتظامی راهی محل حادثه شدند.

وی اظهار کرد: پسر خانواده پس از آن که چندین مرتبه درب منزل را می زند احساس می کند که باید اتفاقی افتاده باشد از این رو هر طور شده وارد منزل شده و در نهایت متوجه مرگ پدر و مادر خودش می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه هنوز تحقیقات برای شناسایی دلایل وقوع این حادثه ادامه دارد، افزود: در حال حاضر نمی توان علت مرگ این دو فرد را به طور یقین اعلام کرد و ما منتظر جواب پزشکی قانونی هستیم.

زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان