آخرین اخبار

6. خرداد 1396 - 10:00   |   کد مطلب: 28665
امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه برداشتن سایه جنگ، شعار دروغی بود که بر آن اصرار داشتند، گفت: روزهای آینده روزهای انتخاباتی نیست که با رقیب هراسی و با شعارهای خاص بتوانید نظر مردم را جلب کنید.

به گزارش رودآور؛ «حجت الاسلام مرتضی موحدی» روز گذشته در خطبه های نماز جمعه درباره انتخاباتی که به تازگی گذشت،  گفت: این انتخابات بزرگ شما مردم صرف نظر از آن که درس های بزرگی برای دنیا داشت، درس بزرگی هم به سران فتنه داد، فتنه گرانی که سال 88 کشور را به آشوب کشیدند که نوعاً هم حامی روحانی بودند و این روزها احساس پیروزی می کنند.

وی اظهار کرد: این روزها رییسی و حامیان وی درس نجابت، متانت، بزرگواری، پذیرش نظر مخالف، احترام به قانون، احترام به آراء ملت را به همگان نشان دادند و حامیان کاندیدای پیروز هرچند بعد از انتخابات کاروان های شادی که به راه انداختند، در بعضی جاها هنجارشکنی هم کردند اما طرف مقابل می دانست که عرصه، عرصه بزرگواری است و باید بزگواری کند که خوب این مطلب را نشان دادند.

روحانی با یارانه و رقیب هراسی کارهای عوام فریبانه انجام داد

امام جمعه تویسرکان افزود: بهانه فتنه گران سال 88 این بود که می گفتند دولت احمدی نژاد شعارها و کارهای فریبانه و عوام فریبانه انجام می دهد، توزیع یارانه و سیب زمینی و از این دست حرف ها، پس نتیجه آراء مخدوش باید باشد، عجیب است که دولت روحانی هم این موارد را داشت، مسئله یارانه ها، حقوق ها و رقیب هراسی را که داشتند.

برداشتن سایه جنگ، شعار دروغی بود که بر آن اصرار داشتند

حجت الاسلام موحدی عنوان کرد: شعار برداشتن سایه جنگ، که این شعار دروغی بود گفتند و گفتند و اصرار کردند، یعنی این مسائل را هم روحانی داشت و  تخلفاتی هم که روز انتخابات بود.

رقیب روحانی چند صد صفحه مستندات تخلفات دولت را به شورای نگهبان ارائه داد/رقیب روحانی با نجابت اعتراض را به کف خیابان ها نکشاند

وی تصریح کرد: چند صد صفحه مستندات را رقیب روحانی به شورای نگهبان داده و این که اعتراض عملی که بخواهد کف خیابان باشد اصلاً نبوده است، هرچند روز انتخابات هم بالاخره تخلفاتی بود.

روحانی بعد از انتخابات هم با نیش و کنایه حرف زد/فحش هم می دادند رییسی متین تر از این حرف هاست

خطیب نماز جمعه تویسرکان گفت: بعد از انتخابات در جشن انتخاباتی که اصلاً توقعی نبود، روحانی علی الدوام طرف مقابل را متهم می کند، نیش و کنایه می زند، آقای روحانی فحش بد هم به رقیب بدهید رقیب اثبات کرده است، متین تر، با وجدان تر و متعهد تر از این حرف هاست، می خواستند رقیب روحانی عصبانی شود و حرکاتی که دشمن شاد کند باشد از خود نشان دهد، این گونه نشد، به آنان می گوییم نه خیالتان راحت باشد، فحش هم بدهید طرف مقابل عصبانی نخواهد شد، البته طرف مقابل ولایی است، همه مردم ما ولایی اند به یاری خدا، جایی که ولایت از مردم بخواهد موقعیت فرق می کند.

با وجود این همه بزرگواری رقیب روحانی، مشاهده می کنیم که دولت مظلوم نمایی می کند

حجت الاسلام موحدی افزود: با وجود همه این بهانه ها می بینیم که طرف مقابل چقدر بزرگوارانه مشارکت پرشور مردم را ارج نهاد، این درس بزرگی است و عجیب تر این که با وجود این همه بزرگواری رقیب روحانی، باز می بینیم بعضی ها مظلوم نمایی می کنند و علاوه برمتهم کردن جناح مخالف مظلوم نمایی هم می کنند.

شکل گیری جریانی در وزارت کشور در روز انتخابات به نفع روحانی مشهود بود/بعضی از فرمانداران وقیحانه از روحانی حمایت کردند

وی تأکید کرد:  بر همه آدم و عالم روشن است که انصافاً جریانی که در وزارت کشور شکل گرفت که حتی به نفع روحانی روز انتخابات هم تلاش می کرد همه دیدند، بعضی از فرمانداران جسورانه و وقیحانه از دولت روحانی حمایت می کردند، بعضی از نمایندگان فرمانداران هم همین طور، تمام تلاششان را کردند.

رقیب روحانی مسئولیت پذیری خود را نشان داد

امام جمعه تویسرکان عنوان کرد: با این وجود می بیینم که طرف مقابل متانت و مسئولیت پذیری خود را دارد.

استاندار بازداشت نمایندگان فرمانداران را از تفاوت ها و سختی های انتخابات همدان می داند!/بازداشت نمایندگان فرمانداران مایه خفت است، تعجب است که بازگو می کنند

حجت الاسلام موحدی با اشاره به جمله ای استاندار در روز کلنگ زنی سد خرمرود در تویسرکان، گفت: این جمله خود استاندار است که می خوانم" با حکم رفتند و برخی از نمایندگان فرمانداران را بازداشت کردند و این از تفاوت ها و سختی های انتخابات همدان بود"، تعجب است، اولاً چرا نماینده فرماندار کاری کرده که با حکم قضایی بازداشت شود، اینکه مایه خفت است و این موضوع را باید مخفی کنیم،دوماً برای چه دوباره بازگو می کنید؟!

از چهارمیلیون نفر، رأی نتوانستند بگیرند/این مایه خفت برای وزارت کشور است نه چماقی بر سر رقیب

وی تصریح کرد: عجیب است روحانی خودش اقرار می کند که از چهار میلیون نفر نتوانستیم رأی بگیریم، آقای رییس جمهور چه کسی نتوانست رأی بگیرید؟! وزارت کشور شما نتوانست رأی بگیرد، این خفت برای شماست نه اینکه را هم چماق کنید و بر سر حریف بزنید.

دولت تخلف انتخاباتی را هم به نفع خود برداشت کرد/آیا تخلف برخی از نمایندگان فرمانداران را هم علیه نظام به کار می گیرید؟!

امام جمعه تویسرکان افزود: بنا باشد که این هم به نفع خودتان باشد که نمی شود، تخلف وقیحانه بعضی از نمایندگان فرمانداران سر صندوق  روز رأی گیری که باید امین رأی مردم باشند و امین صندوق باشند، آن را هم باز علیه نظام به کار می گیرید؟ً شما سر سفره این نظام نشسته اید چرا تخلفات خودتان را به اسم نظام می نویسید وبه نفع خودتان می خواهید استفاده کنید، آخر هر چیزی هم حدی دارد.

حجت الاسلام موحدی خطاب به رییس جمهور گفت: ما از شما انتظار داریم و موفیت شما را می خواهیم و می دانیم با تنفیذ رهبر انقلاب روحانی رییس جمهور همه خواهد شد و آرزو داریم و کمک می کنیم تا موفق شود.

چهار سال گذشته همه ائمه جمعه با وجود انتقادات دولت را حمایت کردند

وی تصریح کرد: چهار سال گذشته همه ائمه جمعه از دولت حمایت کردند، با آن که انتقادهای جدی و اساسی داشتیم و داریم چهار سال آینده هم ازدولت حمایت می کنیم و دعا می کنیم و کمک می کنیم که دولت موفق باشد.

این روزها سپری می شود و مردم می مانند و مطالباتشان از وعده هایی که روحانی داد

خطیب نماز جمعه تویسرکان افزود: ولی رییس جمهور این روزهای شما سپری خواهد شد و این مردم می مانند و مطالباتشان از وعده هایی که داده اید، امیدواریم که در انجام وعده هایی که داده اید موفق باشید.

 جوگیری ها تمام می شود و وعده ها می ماند

حجت الاسلام موحدی تأکید کرد: این شعارها تمام می شود و این جوگیری ها تمام شده و خواهد شد، اما شمایید و وعده هایی که به مردم داده اید، شمایید و  مشکلات مردم که آن را مطالبه می کنند و امیداست که دولت بتواند رضایت مردم را جلب کند.

روزهای آینده، روزهای انتخابات نیست که با رقیب هراسی نظر مردم را جلب کنید

وی عنوان کرد: روزهای آینده روزهای انتخاباتی نیست که با رقیب هراسی و با شعارهای خاص بتوانید نظر مردم را جلب کنید.

به گزارش خبرنگار رودآور، همزمان با جشن پیروزی روحانی و حامیانش بود که ترامپ و آل سعود رقص شمشیر به پا کردند و ایاران را تروریست خواندند و این روزها هم که شاهد هستیم که کمیته سنای امریکا طرح جامع تحریم های ایران را تصویب کرد.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان