آخرین اخبار

13. تير 1396 - 22:13   |   کد مطلب: 29359
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه طرح‌های تشویقی ویژه مشترکان برق همدان در ایام تابستان اجرا می‌شود گفت: تلفات انرژی در همدان به ۱۰.۷ درصد رسیده است.

به گزارش رودآور؛ حاجی رضا تیموری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان با اشاره به اقدامات انجام گرفته این شرکت در حوزه اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: شرکت برق همدان در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی موفق به کسب رتبه برتر در بین دستگاه‌های اجرایی استان شد.

وی افزود: احداث نیروگاه‌های خورشیدی با استفاده از سرمایه گذاری بخش خصوصی، احداث و استفاده از نیروگاه‌های تولید پراکنده با مشارکت بخش خصوصی از جمله مهمترین برنامه‌های این شرکت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

تیموری افزود: کاهش تلفات انرژی، اصلاح شبکه های توزیع نیروی برق و اجرای طرح فهام برای استفاده بهنیه از آب و برق از جمله فعالیت‌های این شرکت برای تحقق اقتصاد مقاومتی بوده است.

وی با بیان اینکه با نصب کنتورهای هوشمند طرح فهام بر روی چاه‌های کشاورزی کنترل مناسبی بر مصرف آب و برق چاه‌ها انجام ‌شده است گفت: 3 هزار و 900 کنتور هوشمند طرح فهام برای مشترکان دیماندی و چاه‌های کشاورزی استان نصب شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به کاهش تلفات برق نیز اعلام کرد: تلفات انرژی نیز در 4 سال گذشته از 16.7 درصد به 10.7 درصد تا پایان سال 95 رسیده است.

تیموری با بیان اینکه پیک مصرف برق استان در تابستان سال گذشته به 651  مگاوات رسیده بود بیان کرد: اگر مصرف برق استان با توجه به افزایش دمای هوا که هر سال در سه ماه خرداد، تیر و مرداد ماه شاهد آن هستیم کنترل نشود به لحاظ فنی و با توجه به میزان ظرفیت عملی تولید نیروگاه‌ها، تامین برق مطمئن و پایدار با دشواری‌هایی مواجه می‌شود.

وی اظهار داشت: از مشترکان تقاضا داریم تا در فصل گرم سال مدیریت لازم را برای مصرف بهینه به ویژه در ساعات اوج بار انجام دهند که در این راستا برای همکاری بیشتر مشترکان، این شرکت اقدام به اجرای طرح‌های تشویقی شامل پاداش و تخفیف ویژه مشترکین صنعتی، تجاری، کشاورزی و عمومی(ادارات) به مدت سه ماه از 15 خرداد تا 15 شهریور ماه کرده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بیان کرد: سال گذشته 47 واحد صنعتی در مدیریت مصرف برق همکاری کردند که حدود 150 میلیون تومان تخفیف به آنها تعلق گرفت.

تیموری افزود: امسال نیز صنایع و کارخانجات با دیماند قراردادی 100 کیلووات و بالاتر می‌توانند در طرح‌های ویژه صنایع شامل تعمیرات و تعطیلات سالانه، جابجایی شیفت کاری، جابجایی تعطیلات هفتگی و ذخیره عملیاتی شرکت کنند.

وی بیان کرد: تمام مشترکان دیماندی اداری، تجاری و عمومی از قبیل ادارات، مجتمع های تجاری، هتل‌ها، جایگاه‌های سوخت، مراکز آموزشی، بیمارستان‌ها، مراکز تفریحی و ورزشی و غیره که قدرت قراردادی آنها بیشتر از 30 کیلووات است مشمول طرح ویژه مشترکان دیماندی اداری و سایرمصارف شده و با کاهش دیماند مصرفی خود در ساعات اوج بار حداقل به میزان 10 درصد از بسته های تشویقی برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان