آخرین اخبار

20. تير 1396 - 8:30   |   کد مطلب: 29461
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان از برگزاری تجمع بزرگ بانوان تویسرکانی در حمایت از حکم عفاف و حجاب در روز چهارشنبه 21 تیرماه خبر داد و گفت: اشاعه حجاب و عفاف، غیرت علوی و حیای فاطمی در جامعه سدی در برابر نفوذ فرهنگ شوم غربی ها است.

«سعید سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: همزمان با فرارسیدن هفته عفاف و حجاب، تجمع بزرگ بانوان تویسرکانی با رویکرد حمایت از  عفاف و حجاب و اعتراض به اشاعه بدحجابی و بدپوششی برگزار می شود.

وی اظهار کرد: آغاز این تجمع و راهپیمایی از جلوی درب دفتر امام جمعه تویسرکان است و پس از آن بانوان و خانواده ها مسیر حوزه علمیه خواهران تا سالن فردوسی این شهر را راهپیمایی می کنند و در آن جا نیز مراسم ویژه این روز برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان همچنین افزود: در این هفته حجاب و عفاف برنامه های متعددی هم در سطح پایگاه ها به ویژه با محوریت حلقه های صالحین در حوزه های خواهران برگزار شده و یا در دست برگزاری است.

سعیدی با بیان اینکه 18 تا 22 تیرماه به نام هفته عفاف و حجاب نامگذاری شده است، عنوان کرد: اصلی ترین برنامه این هفته همین تجمع و راهپیمایی اشار مختلف مردمدر حمایت و پاسداشت این دستور الهی است.

سبک زندگی فاطمی و زینبی سرآمد زندگی بانوان باشد

وی ادامه داد: سبک زندگی فاطمی و زینبی باید سرآمد برنامه های بانوان باشد و بهره مندی از ظرفیت حلقه های صالحین در این راستا از اولویت های اقشار مختلف بسیج بوده و است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان تصریح کرد: امروز یکی از مهمترین دغدغه های رهبر انقلاب همین ترویج حجاب و عفاف فاطمی در لایه های مختلف جامعه است، چرا که با رعایت این اصل بسیاری از معظلات اجتماعی و اخلاقی جامعه حل می شود.

 غیرت علوی و حیای فاطمی سدی در برابر نفوذ فرهنگ شوم غربی ها

سعیدی افزود: نهادینه کردن گفتمان و فرهنگ حیا، عفت، و حجاب در جامعه وظیفه ای است که همه مسئولان باید خود را در انجام آن پیش قدم بدانند و مردم را با خود همراه سازند، چرا که اشاعه حجاب و عفاف، غیرت علوی و حیای فاطمی در جامعه ما را در برابر نفوذ فرهنگی غربی مقام می کند.

زنگنه

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان