آخرین اخبار

23. تير 1396 - 15:48   |   کد مطلب: 29520
مسئول بسیج فرهنگیان تویسرکان بابیان اینکه آگاه سازی در زمینه حجاب و عفاف ضرورت جامعه امروزی است، کفت: فردا 24 تیرماه و درمهمترین برنامه این هفته گردهمایی ویژه ای با موضوع تأثیر حجاب و عفاف در پایداری و ثبات خانواده ها در تویسرکان برگزار می شود.

«قاسم سوری» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و گسترش و نشر این مهم در جامعه بسیج فرهنگیان رسالت خود را دراین زمینه با اجرای برنامه هایی تأثیرگذار و فرهنگی به ویژه در هفته حجاب و عفاف یعنی از 18 تا 24 تیرماه در حد توان انجام داده و می دهد.

وی اظهار کرد: یکی از مهمترین این برنامه ها برگزاری کارگاه آموزشی درباره آداب و فرهنگ پوشش در خانواده ها در حوزه فرهنگیان و دانش آموزان است.

اعطاء هدیه و کتاب زنان بهشتی به خانواده های بدحجاب

مسئول بسیج فرهنگیان تویسرکان افزود: در این هفته ما سرکشی از خانواده هایی که احتمال می دادیم در حوزه حجاب تا حدودی ضعیف هستند و بدحجابی در خانه شان رخنه کرده است، را در دستور کار خود قرار دادیم، بدین ترتیب که با اعطاء هدیه و کتابی با عنوان زنان بهشتی در اسلام سعی بر آن شد آنان را با مقوله مهم حجاب و عفاف بیشتر آشنا سازیم.

24 تیرماه گردهمایی فرهنگیان با موضوع حجاب برگزار می شود

سوری به برگزاری مسابقه کتابخوانی مجازی از کتاب حجاب و عفاف شهید مطهری هم درطول این هفته اشاره کرد و گفت: فردا 24 تیرماه و درمهمترین برنامه این هفته گردهمایی ویژه ای با موضوع تأثیر حجاب و عفاف در پایداری و ثبات خانواده ها در تویسرکان برگزار می شود.

حلقه های صالحین فرصتی طلایی برای گسترش حجاب فاطمی و غیرت علوی

وی با تأکید بر اینکه ما معتقدیم آگاه سازی مهمترین فرصت برای جذب همگان به سمت حجاب و عفاف است، تصریح کرد: سعی بر آن است تا با بهره مندی از حلقه های صالحین در سطح مدارس بیشتر به این موضوع پرداخته شود و حتی در برنامه ریزی های خود برای برگزاری جشن تکلیف به صورت ویژه حجاب و عفاف را در نظر بگیریم.

حضور خانواده ها فرهنگیان در مکان های عمومی و توزیع برشور با موضوع حجاب و عفاف

 مسئول بسیج فرهنگیان تویسرکان به حضور فرهنگیان در سطح شهرستان و در مکان های عمومی از جمله پارک ها و امکان مذهبی با حجاب کامل و به همراه خانواده هایشان در شب های  تابستان هم اشاره کرد و افزود: این فرهنگیان برشورهایی با محتوای اهمیت حجاب و عفاف به صورت خانوادگی را در سطج جامعه و درمکان های عمومی توزیع می کنند و در زمینه نشر و گسترش حجاب فاطمی و عزت علوی گام های ویژه ای بر می دارند.

اردوهای راهیان نور فرصتی مناسب برای جذب و اثرگذاری در مقوله حجاب و عفاف

سوری از همکاری با بسیج دانشجویی برای حضور در خوابگاه ها و اردوهای دانشجویی در قالب راهیان نور هم خبر داد و عنوان کرد: هدف اصلی جذب افرادی است که تا حدودی بدحجاب هستند، چرا که با حضور این افراد دراردوهای راهیان نور بی تردید بستر لازم برای شناساندن اصل و اساس حجاب حقیقی برایشان فراهم می شود.

 زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان