آخرین اخبار

28. تير 1396 - 7:42   |   کد مطلب: 29594
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی؛
دانشجویان احیاء کنندگان روحیه مطالبه گری در جامعه هستند+تصاویر
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با تأکید بر اینکه روحیه حق خواهی و مطالبه گری پیشرفت جامعه را به دنبال می آورد، گفت: دانشجویان زنده کنندگان این روحیه مطالبه گری در راستای حل کردن مشکلات مردم در جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار رودآور، «سعید سعیدی» در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی تویسرکان با قدردانی از زحمات خالصانه بیش از پنج سال مرتضی اردلان مسئول اسبق این قشر از بسیج در شهرستان، گفت: بسیج دانشجویی در پیاده سازی گفتمان انقلاب اسلامی نقشی اساسی در جامعه ایفا می کند.

بسیج دانشجویی پیش رو در تمامی عرصه های سازندگی

 

وی فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با تأکید بر اینکه روحیه حق خواهی و مطالبه گری پیشرفت جامعه را به دنبال می آورد، اظهار کرد: دانشجویان زنده کنندگان این روحیه مطالبه گری در راستای حل کردن مشکلات مردم در جامعه هستند.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: بسیج دانشجویی با حضور فعال در تمامی عرصه انقلاب اسلامی نقش پیش برنده ای در ایجاد، ثبات و استقلال انقلاب اسلامی داشته و دارند و حتی با حضور در اردوهای جهادی محرومیت زدایی را هم در برنامه های خود گنجانده اند.

دانشجویان احیاء کنندگان روحیه مطالبه گری در جامعه

«مرتضی اردلان» مسئول اسبق بسیج دانشجویی تویسرکان نیز با تأکید بر اینکه مطالبه گری شاخصه اصلی دانشجویان باید باشد، گفت: رهبر معظم انقلاب بر ارتقاء روحیه مطالبه گری در سطح جامعه به ویژه از سوی دانشجویان تأکید فراوان دارند.

تفاوت حکومت ولایی و حکومتی طاغوتی در چیست؟

وی اظهار کرد: تفاوت حکومت اسلامی با رهبری ولایت فقیه با حکومت دیکتاتوری بر همین اصل بنا شده که مردمی است، چرا که رهبر انقلاب بارها و بارها از همه اقشار مردم برای پیشرفت جامعه در تمامی زمینه ها تقویت روحیه مطالبه گری را خواستار شدند در حالی که در حکومت طاغوتی این گونه نیست و حرف تنها حرف طاغوت است و بس.

مسئول اسبق بسیج دانشجویی تویسرکان افزود: رهبر انقلاب بر فعالیت هرچه بیشتر تشکل های دانشجویی در راستای مطالبه گری و آن هم با نیت پیشرفت جامعه همیشه تأکید داشته و دارند و بی شک مطالبه گری برای حل مشکلات عمده مردم در رأس همه موارد قرار دارد.

اردلان با بیان اینکه معنای آتش به اختیار آن هم در این برهه از زمان نشان می دهد که در روزهایی مشابه روزهای حکومت امام علی(ع) قرار داریم، عنوان کرد: امروز رهبر انقلاب، به گونه ای ایران اسلامی را در جزیره بی ثباتی در منطقه عرب آسیا هدایت می کنند که خار بزرگی در چشمان دشمن شده است.

روحیه هم افزایی نباشد شرایط اجرای آتش به اختیار را نداریم

«طیب فریادرس» مسئول بسیج دانشجویی استان همدان هم گفت: اگر در همه اقشار بسیج روحیه هم افزایی نباشد شرایط دریافت آتش به اختیار را نخواهیم داشت و باید بدانیم که از جریان انقلاب عقب افتاده ایم.

 وی تصریح کرد: اگر همدلی و رفاقت در فعالیت ها وحودنداشته باشد، صلاحیت دریافت فرمان ولایت را نداریم و در ابتدا باید این شرایط را ایجاد کنیم و از بخشی نگری به دور باشیم.

به گزارش رودآور؛ در این مراسم از خدمات بیش از پنج ساله مرتضی اردلان تقدیر و قائم نانکلی به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی تویسرکان معرفی شد.

به گفته دانشجویان، اردلان با روحیه جهادی وحدتی بی نظیر بین دانشجویان و مسئولان برقرار کرده بود به گونه ای که روحیه وحدت محور وی سبب ساز زمینه های اجرای برنامه های متعدد و گسترده در راستای پیاده سازی منویات رهبری در جامعه داشت و برگزاری اردوهای جهادی و کرسی های آزاداندیشی و به ویژه تریبون های آزاد نمونه شاخص حرکت های انقلابی اردلان محسوب می شود.

زنگنه 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان