آخرین اخبار

28. تير 1396 - 8:19   |   کد مطلب: 29595
رییس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان تویسرکان از برگزاری ویژه برنامه شهادت امام جعفرصادق (ع)به میزبانی اوقاف تویسرکان خبرداد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ «حمید رضا نوروزی» گفت: در راستای اجرای امینانه نیات واقفین خیراندیش حاج محمد علی بیات و موقوفات مرتبط با مسجد امیرالمومنین (ع) محله زرهان  به همت اداره اوقاف و همکاری هیات امناء مسجد مذکور در روز چهار شنبه شب همزمان با نماز مغرب وعشا همراه با اطعام 500 نفر از فعالان فرهنگی،مذهبی ،قرآنی و مسئولان شهرستان در محل حسینیه مسجد حضرت امیر المومنین(ع)محله زرهان با نوای گرم حاج آقا صادقی  و سخنرانی امام جمعه  برگزار می شود.

همراهی۷۰ مبلغ در برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع)

از دیگر برنامه های شب ور روز شهادت امام صادق(ع) در تویسرکان می توان به همکاری بیش از 70 مبلغ در برپایی مراسم های گوناگون ویژه این روز هم اشاره کرد.

به گفته «محمدموسی جوکار» مسئول اعزام مبلغ تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان هم گفت: همزمان با شب و روز شهادت امام صادق(ع) در حدود 70 مبلغ و مبلغه در سطح شهرستان به اجرای برنامه های ویژه این روز می چردازند.

وی به برگزاری مجلس قرآن و محافل عزاداری و سوگواری در سطح سه شهر تویسرکان، فرسفج و سرکان اشاره کرد و افزود: برگزاری کلاس تفسیر قرآن هم از دیگر برنامه های اصلی این مبلغان است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان