آخرین اخبار

28. تير 1396 - 21:51   |   کد مطلب: 29605
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بيان اينكه دشمن در پی شکاف بین مردم و ولایت است، گفت: اگر در مسیر امام، شهدا و رهبری حرکت کنیم راه را گم نخواهیم کرد.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از ملایر سردار علی فضلی امشب در یادواره 67 شهید روستای علی‌آباد دمق با اشاره به سالروز پذیرش قطعنامه 598 شورای امنیت از سوی ایران در 27 تیرماه آن را بزرگترین حادثه تاریخ انقلاب اسلامی و یک آزمون برای ملت ایران بعد از هشت سال دفاع مقدس برشمرد و اظهار کرد: مردم از این آزمون نیز سربلند و موفق بیرون آمدند.

وی با گریزی به حوادث بعد از پذیرش قطعنامه و عهدشکنی دشمن گفت: ملت ایران همواره در همه آزمون‌های سخت موفق شده‌اند، در حالی که بارها شاهد بدعهدی‌های دشمنان در عرصه‌های مختلف بوده‌ایم.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فداکاری شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس افزود: لحظه به لحظه دفاع مقدس سراسر زیبایی بود و رزمندگان ما در سایه قرآن، عترت و ولایت توانستند در هشت سال جنگ تحمیلی در مقابل دشمن ایستاده و پیروز شوند.

وی با اشاره به پیروزی‌های نیروهای مقاومت اسلامی در مقابل تکفیری‌ها گفت: مقاومت و ایستادگی این نیروها به خاطر الگوگیری از راه شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است. 

فضلی با اشاره به حمایت کشورهایی همچون عربستان و هم‌پیمانانشان با همه امکانات مادی از تکفیری‌ها گفت: با وحدت و اتحاد مسلمانان می‌توان در مقابل آنها ایستاد.

وی با اشاره به اینکه امروز هم این امت و رزمندگان اسلام بر سر پیمانشان با امام راحل و انقلاب اسلامی ایستاده‌اند، افزود: این الگو از انقلاب اسلامی و یاران امام و شهدا است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با اشاره به اینکه دشمن وحدت و اخوت ما را نشانه گرفته و امروز شیعه را در مقابل شیعه و سنی را در مقابل سنی قرار داده‌اند تصریح کرد: دشمن در پی ایجاد شکاف بین مردم و ولایت است.

وی با تاکید بر حفظ وحدت در جامعه بیان کرد: اگر در مسیر امام، شهدا و رهبری حرکت کنیم راه را گم نخواهیم کرد.

فضلی در بخش دیگری از سخنانش شهدا را چراغ راه و دیده‌بان ما در مسیر انقلاب اسلامی دانست و افزود: ما باید قدر شهدا را بدانیم و همواره آنها را تکریم کنیم.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ما بر سه پایه مردم، عترت و قرآن بنا نهاده شده است، افزود: هر آنچه در نظام انقلاب اسلامی داریم از آن مردم است و باید خدمتگذار مردم باشیم.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه برگزاری یادواره‌های شهدا را کاری بزرگ و فرهنگی در راستای تکریم شهدا و خانواده‌های معظم آنها دانست و گفت: این قبیل برنامه‌ها باید گسترش پیدا کند.

وی خانواده‌های شهدا را سرمایه‌های انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: در این راستا باید همواره در پی رفع مشکلات خانواده‌های شهدا باشیم و از آنها دلجویی کنیم.

 سردار فضلی با اشاره به برگزاری یادواره‌های باشکوه شهدای روستای علی‌آباد دمق طی سال‌های گذشته  گفت: این یادواره‌ها الگویی برای سایر روستاها شد و در حال حاضر نیز در نقاط مختلف شاهد برگزاری مکرر یادواره شهدا هستیم.

در پایان مراسم نیز بعد از سوگواری مردم در سوگ شهدا و اجرای چندین برنامه از تمبر خانواده‌ شهید محمودی که چهار شهید را تقدیم انقلاب کرده است رونمایی شد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان