آخرین اخبار

29. تير 1396 - 15:19   |   کد مطلب: 29612
معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تا بهمن سال گذشته 18 هزار و 700 نفر بیمه شده در بین اهالی فرهنگ، هنر، مطبوعات و فعالان قرآنی داشتیم، با پیگیری های که انجام شده و اعتباری که اختصاص های داده شد، این تعداد به 30 هزار نفر افزایش پیدا کرده است.

«علی اصغر کاراندیش» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با اشاره به بازدید های امروز از فضاهای فرهنگی شهرستان تویسرکان، گفت: این شهرستان از ظرفیت های خوبی در حوزه فرهنگی ـ هنر برخوردار است و بزرگان و مفاخر بسیاری هم در دل خود پرورش داده است.

وی اظهار کرد: به دنبال ارائه کمک هایی در زمینه افزایش حمایت ها همچون تجهیز کردن مجتمع فرهنگی این شهرستان به پلاتو، یا ارائه طرح ها و ایجاد تغییراتی در راستای بهره مند شدن انجمن های فرهنگی و از فضاهای این حوزه هستم همچنین اینکه پیشنهادت لازم در بررسی و ایجادفضای مناسبی برای ساختمان سینمای جوان هم در نظر گرفته شد.

افزایش بیمه شده های  اهالی فرهنگ، هنر، مطبوعات و فعالان قرآنی به 30 هزار نفر در سال 96

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه افزود: تا بهمن سال گذشته 18 هزار و 700 نفر بیمه شده در بین اهالی فرهنگ، هنر، مطبوعات و فعالان قرآنی داشتیم، با پیگیری های که انجام شده و اعتباری که اختصاص های داده شد، این تعداد به 30 هزار نفر افزایش پیدا کرده است.

تخصیص سالانه 214 میلیارد تومان به عنوان یارانه کتاب و مطبوعات 

کاراندیش همچنین با اشاره به اختصاص یارانه کتاب و مطبوعات هم اشاره کرد و گفت: چندین سال تا سال 94، یارانه این حوزه 150 میلیارد تومان ثابت بود اما با پیگیری های انجام شده در سال 95 و 96 این اعتبار افزایش پیدا کرده و هم اینک به 214 میلیارد تومان رسیده است.

وی تصریح کرد: این میزان اعتبار هم صد در صد در دو سال گذشته تخصیص داده شد که بین حوزه مطبوعات و فرهنگی وزارتخانه توزیع شده است.

زنگنه 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان