آخرین اخبار

26. شهريور 1396 - 0:41   |   کد مطلب: 30484
این روزها حال و هوای مبلمان شهری در تویسرکان خوب نیست، به گونه ای که وجود چاله های بسیار به دلیل حفاری های برخی ادارات و بوی تعفن زباله ها به دلیل جمع آوری نامناسب، درونش را بهم ریخته است.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ توجه به مبلمان شهری و رسیدگی به مطالبات مردمی در راستای رعایت حقوق شهروندی اصلی است که این روزها به گفته مردم تویسرکان کمتر مشاهده می شود.

در حقیقت این روزها حال و هوای مبلمان شهری در تویسرکان خوب نیست، به گونه ای که وجود چاله های بسیار به دلیل حفاری های برخی ادارات و بوی تعفن زباله ها به دلیل جمع آوری نامناسب، درونش را بهم ریخته است.

الوندی یکی از همشهریان تویسرکانی در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: همانطور که مشاهده می کنید، یکی از خیابان های اصلی تویسرکان در سرابی که ورودی شهر نیز محسوب می شود، به علت گودبرداری نزدیک به یک هفته ای می شود به نوعی مسدود شده است.
وی اظهار کرد: در  هفته اخیر که این خیابان مسدود بوده مشکلات زیادی برای شهروندان و بخصوص مسافران ایجاد شده  و عمده ترین این مشکلات ایجاد ترافیک سنگین و گم شدن مسافران در کوچه ها به علت نبود مسیر مناسب جایگزین یا نبود کمربندی برای شهر است.

 

وی از مسئولان سوال کرد که علت کار نکردن پیمانکار به صورت شبانه روزی چیست؟ و چرا همیشه زمان نامناسبی برای انجام پروژه ها در نظر گرفته می شود به گونه ای که در نوروز سال جاری هم شاهد حفاری برخی دستگاه ها و ایجاد چاله چوله های بسیار در سطح شهر بودیم.

این شهروند تویسرکان تصریح کرد: درست زمانی که اوج مسافرت است مسئولان متولی بدین شکل از مسافران پذیرایی می کنند که به صلاح بهشت غرب ایران نیست و بازدید دوباره مسافران به شهر طلای سبز را با اما و اگرها همراه می کند.

 

شهروندی دیگری هم از وضعیت ماشین های حمل آب فضای سبز سطح شهر تویسرکان گلایه مند بود و گفت: به علت فرسودگی این خودروها هم آب زیادی هدر می رود و هم آب ریخته شده زمینه ساز تصادف خودروها در سطح شهر می شود.
یکی دیگر از شهروندان تویسرکانی هم عنوان کرد: این هم از وضعیت خودروی حمل گوشت تویسرکان که حداقل در ظاهر فاقد هرگونه استاندارد بهداشتی و ایمنی است، چرا که شاهد هستیم خون آبه ای که از یخچال آن به خیابان ها ریخته می شود، به چشم هیچکدام از مسولان نمی آید.

 

سوری یکی از بانوانی است که در محله اسلام آباد(تیمورآباد) زندگی می کند، او نیز از عدم رسیدگی شهرداری به این محله گلایه مند است و می گوید: بوی تعفن زباله ها امانمان را بریده است و معلوم نیست چه ساعتی خودروهای حمل زباله به محل می آیند، ساعت مشخصی ندارند و گاهی هم چندین و چند روز زباله ها آنقدر بر روزی زمین می مانند که خوراک گربه ها می شوند و سلامت و بهداشت منطقه را به خطر می اندازند.

به گزارش رودآور کم نیست از این دست گلایه مندی ها که هر روز هم بر آن افزوده می شود و متولیان امر پاسخ شفافی برای حل این مشکلات نمی دهند، امید آنکه شورای شهر تکانی به خود بدهد و هرچه سریعتر با انتخاب شهرداری توانمند لااقل فردی پاسخگو برای این قبیل مشکلات بر سر کار بیاورند.

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان