آخرین اخبار

30. شهريور 1396 - 7:40   |   کد مطلب: 30583
به صورت خودجوش و با هدف برگزاری عزاداری های یکپارچه و برپایی منسجم بزرگترین معروف عاشورا (نماز)، تحت لوای یک پرچم حسینی(ع)، کمپین "پویش عاشورایی یک امام ویک بیرق" تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ هستند افراد بسیاری در سراسر ایران زمین، که سال های سال حرف از سینه زنی در لوای یک پرچم واحد می زنند و البته در این زمینه تلاش های گسترده ای هم برای وحدت تمامی هیئت ها به دور از منیت ها انجام داده اند.اما فرای فرهنگ سازی زمان بسیار نیاز است و حتی بیش از 10 سال  و 20 سال زمان صرف شود تا یک فرهنگ درست به ثمر نشیند.

از ان رو به صورت خودجوش و در راستای برپایی مراسم های عزاداری یکپارچه، تحت لوای یک پرچم و آن هم پرچم حسینی(ع)کمپین "پویش عاشورایی یک امام و یک بیرق" تشکیل شد.

این کمپین وابسته یه هیچ سازمان و ارگانی نیست و قرار است با حرکت خودجوش مردمی به دنبال برگزاری عزاداری های منسجم به دور از هر گونه خودمحوری باشد تا در نهایت به فضل الهی شاهد برپایی یکپارچه بزرگترین معروف عاشورا یعنی اقامه نماز ظهر عاشورا به همت و وحدت تمامی هیئت های مذهبی باشیم.
وحدت، یکرنگی، یک دستی و یکپارچگی آرزوی تمامی مردمان این دیار است و چه بهتر همه زیر پرچم امام حسین(ع) و در کشتی نجات سالار شهیدان گردهم جمع شویم تا با برگزاری نماز ظهر عاشورا به صورت متمرکز در هر شهرستانی، نقشه های فتنه انگیز و تفرقه آمیز شوم دشمنان اسلام را نابود سازیم.
در این زمینه «آیت الله غیاث‌الدین طه‌محمدی » نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان به عنوان فرمانده فرهنگی استان پیش قدم شد و و در گفت و گو با خبرنگار رودآور به این کمپین پیوست.
آیت الله طه محمدی و دیگر ائمه جمعه سراسر استان سال های سال  است که در زمینه وحدت آفرینی برای برگزاری عزاداری های یکپارچه قدم های مثبت برداشته اند و تاکنون هم به نتایجی رسیده اند.

لینک کمپین "پویش عاشورایی یک امام و یک بیرق" در تلگرام:
https://t.me/joinchat/Bc800kQoc-Fw6Rhf45yE4A

زنگنه 
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان