آخرین اخبار

30. شهريور 1396 - 8:40   |   کد مطلب: 30584
به همت کاربران خیر یک کانال تلگرامی زمینه لازم برای تهیه و توزیع 6٠ عدد کیف به همراه لوازم التحریر کامل و همچنین 44 کفش به دانش آموزان بی بضاعت یک روستا مهیا شد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ این روزها با گسترش شبکه های اجتماعی شاید زندگی مردم هم به نوعی تحت تأثیر قرار گرفته و نمی توان گفت که همه بخش بخش این شبکه ها به اصطلاح به کار و زندگیمان نمی خورد، بلکه هستند مردمان خیراندیش و نیکوکاری که با بهره گیری مثبت از فرصت فضای مجازی به کمک محرومان و نیازمندان جامعه می آیند و در این بین کانال تلگرامی ولاشجرد با کمک خیرین نیک اندیش  ولاشجردی تصمیم بر آن دارد تا 6٠ عدد کیف به همراه لوازم التحریر کامل و 44 کفش به دانش آموزان بی بضاعت همان روستا تقدیم کند.

بانی این امر خیر کسی نیست جز «جواد نادری» مدیر کانال تلگرامی ولاشجرد مدیر خیریه این کانال که دست بر قضا مدیر مدرسه علوی سازیان هم است.

او در گفت و گو با خبرنگار رودآور درباره برنامه های عام المنفعه اش می گوید: در خیریه اول که پیش از نوروز96 بود، در حدود دو میلیون لباس خریداری و به ٢٦ نفر اهدا شد و در خیریه دوم که همین دوره هست و در آستانه سال تحصیلی جدید، به 6٠ دانش آموز به فراخور نیازشان 6٠ عدد کیف با کیفیت عالی و 60 بسته لوازم التحریر کامل شامل انواع وسایلی که در طول یک سال تحصیلی مورد نیاز دانش آموزان است، تقدیم می شود.
این خیر اندیش اظهار کرد: همجنین 44جفت کفش به ویژه برای دانش آموازان ابتدایی تهیه شده که روز جمعه، 31 شهریور ماه جاری تحویل خانواده ها می شود.
نادری افزود: نیکوکاران و خیرانهر کدام سهمی در این اقام خداپسندانه داشتند و هرکدام به نحوی زحمت کشیدند و مبالغی که از طریق کانال جمع آوری و واریز شد از٢٠ هزار تومان تا یک میلیون تومان بود و فقط در یک مورد یک خیر عزیز ولاشجردی تعداد ٥٠ کیف پسرانه و دخترانه خریداری کرده و تحویل مدیر خیریه داد.
وی تصریح کرد: تمامی این افراد با نیت خالص در این امر مورد رضایت خدا شرکت کردند و نخواستند اسمی از آنان به میان آید.
مدیر مدرسه علوی سازیان در ادامه از وجود دانش آموزان بی بضاعت در مناطق محروم به ویژه در روستاها خبر داد و عنوان کرد: بی تردید کمک های مستمر خیران می تواند روزهای مدرسه را رای این دانش آموزان به روزهای خاطره انگیزی تبدیل کند.

نادری تصریح کرد: تنها کیف و کفش و یا لوازم التحریر شاید دغدغه خانواده های این افراد نباشد، چرا که دانش آموزی برای تحصیل نیاز به جسمی قوی دارد و جسم قوی هم نیازمند تغذیه مناسب است، به همین دلیل امیدواریم از ظرفیت متعدد خیران در راستای کمک رسانی به محرومان جامعه در سایه وحدت و نوع دوستی قدم برداریم.
به گزارش خبرنگار رودآور؛ این روزها هستند دانش آموزان بی بضاعتی که حتی از خرید یک دفتر ساده و یا یک مداد و خودکار درمانده اند و امید است خیران نیک اندیشی که بانیان خیر شدند تا تعدادی از فرزندان محروم این سرزمین با چشمانی گریان به مدرسه نروند زمینه ساز حضور دیگران به این سفره پربرکت کمک رسانی باشند.
زنگنه 
انتهای پیام/ 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان