آخرین اخبار

30. شهريور 1396 - 9:56   |   کد مطلب: 30585
سرپرست تبلیغات اسلامی تویسرکان با اشاره به همزمانی روزهای محرم و هفته دفاع مقدس، گفت: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس با شناخت و معرفت نسبت پیام عاشورا و امام حسین(ع) در برابر دشمنان اسلام لحظه ای ترس به دل راه ندادند و جبهه ها جلوه ای از وجود سرشار روحیه حسینی(ع) بود.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ «حجت الاسلام علی کاروند» در گردهمایی مبلغین و سرپرستان هیئت های مذهبی و مداحان اهل بیت(ع) تویسرکان، در آستانه ماه محرم، گفت: احیاء امر به معروف و نهی از منکر پیام اصلی عاشورا است و موضوعی که نباید در تمامی مراسم های عزاداری برای سیدالشهداء(ع) از آن غافل ماند.

وی اظهار کرد: حرمت ماه محرم را با می توان با ترویج فرهنگ عاشورایی حفظ کرد و آن را به زیبایی به نسل جوان انتقال داد.

سرپرست تبلیغات اسلامی تویسرکان با اشاره به همزمانی روزهای محرم و هفته دفاع مقدس، افزود: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس با شناخت و معرفت نسبت پیام عاشورا و امام حسین(ع) در برابر دشمنان اسلام لحظه ای ترس به دل راه ندادند و جبهه ها جلوه ای از وجود سرشار روحیه حسینی(ع) بود.

«علیرضا بیاتی» رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان تویسرکان هم گفت: همه تلاش های صورت گرفته در چندسال گذشته هنوز درشهرستان  به یک مراسم منسجم وعمومی ختم نشده است و گرچه همچنان امیدواریم این مهم روی دهد.
وی اظهار کرد: شاید عمده علت آن متاسفانه منیت های حاکم بر برخی متولیان هیات است که همواره می خواهند محور باشند و تفکر سنتی حاکم بر آن ها و یا عدم احساس ضرورت این امر مانع تحقق این خواسته عمومی شده است.

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان تویسرکان در ادامه افزود: تعدادهیات های شهرستان ۲۹۰ هیات است که تاکنون ۵۰ هیات =ثبت سامانه طوبی شده و مابقی هنوز اقدامی نداشته اند.

زنگنه 

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان