آخرین اخبار

30. شهريور 1396 - 16:32   |   کد مطلب: 30593
فرمانده انتظامی همدان مطرح كرد
کشف 85 درصد جرائم فضاي مجازي در همدان
فرمانده انتظامی همدان با بيان اينكه دشمن امروز از طریق جنگ نرم و فضای مجازی وارد شده است، گفت: با 85 درصد جرائم حوزه فضای مجازی توسط پلیس فتا برخورد شده است.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از ملایر، بخشعلی کامرانی صالح  بعد از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ما برگرفته از نهضت عاشوراست اظهار کرد: همواره خوی استکبارستیزی در ملت ما بوده و تا امروز نیز حفظ شده است.

 وی با اشاره به روحیه ایثار، شهادت‌طلبی و جهاد ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس گفت: ملت ایران با روحیه جهادی همچنان در برابر دشمنان ایستاده‌اند که نمونه آن شهدای مدافع حرم هستند.

فرمانده انتظامی استان همدان در ادامه با اشاره به خدمات حوزه انتظامی در کشور بیان کرد: ما ظرفیت‌های دیگری داریم که باید از همه این ظرفیت‌ها برای ایجاد امنیت بیشتر استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه در ساخت و سازهای شهری و ترافیکی ضعف‌هایی وجود دارد، گفت: باید به ضعف‌های حوزه طراحی و مهندسی شهری و ترافیکی توجه شود و اصلاحاتی در این زمینه صورت گیرد.

کامرانی‌صالح با بیان اینکه باید مردم را برای برقراری امنیت بیشتر در مراکز اداری تجاری و مسکونی توجیه کنیم گفت: باید از نگرش‌های جدید در همه حوزه‌ها استفاده کنیم تا با تعامل و همکاری بهتر با مردم شاهد کاهش جرائم در سطح جامعه باشیم.

وی اضافه کرد: اگر مردم با مشارکت خود دوربین نصب کنند در پیشگیری و کشف جرم کمک زیادی خواهد شد، در واقع باید با تعامل و همکاری و خلاقیت و ابتکار پلیس را یاری کرد.

فرمانده انتظامی همدان با اشاره به اینکه پلیس جامعه‌محور شعار ماست افزود: باید از مشارکت مردم در همه حوزه‌ها استفاده کرده و به دنبال امنیت پایدار باشیم.

 وی با اشاره به اینکه امروز فضای مجازی به صورت گسترده در اختیار همه است و یکی از مهمترین آسیب‌ها نیز از حوزه فضای مجازی است تصریح کرد: با توجه به این روند باید در این حوزه سرمایه‌گذاری کنیم تا از آسیب‌ها در امان باشیم.

کامرانی‌صالح گفت: ما هنوز نتوانستیم به مردم بگوییم شما اگر در حوزه فضای مجازی احساس تهدید و آسیب کردید فورا به پلیس مراجعه کنید نه اینکه آسیب ببینید بعد به پلیس مراجعه کنید.

 وی با اشاره به اینکه دشمن امروز از طریق جنگ نرم و فضای مجازی وارد شده است، اضافه کرد: با 85 درصد جرائم حوزه فضای مجازی توسط پلیس فتا برخورد شده است اما نیاز است در این زمینه آگاهی و آموزش بیشتری به مردم داده شود. 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان