آخرین اخبار

31. شهريور 1396 - 15:59   |   کد مطلب: 30600
هنوز دسته گل هایی که برخی از نمایندگان به آب داده بودند از آب گرفته نشده و هنوز طمع تلخ حقارت سلفی تعدادی از نمایندگان با "فدریکا موگرینی" مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در کام ایرانیان وجود دارد و حال در روزهای گذشته شاهد حرکت غیرمتعارف جشن تولد دوسالگی صفحه اینستاگرام جعفرزاده ایمن آبادی بودیم که همچنان واکنش های بسیاری را به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی یکی از نمایندگانی بود که در قالب لیست امید به مجلس دهم راه یافت، اقدام اخیر او که در عملی غیرمتعارف جشن تولد ۵۱ سالگی خود را همزمان با جشن تولد دو سالگی صفحه رسمی اینستاگرامش برگزار کرد نه تنها واکنش کاربران شبکه های اجتماعی را به دنبال داشت بلکه سبب شد تا دیگر نمایندگان نیز در این باره عکس العمل هایی داشته باشند.

هنوز دسته گل هایی که برخی از نمایندگان به آب داده بودند از آب گرفته نشده و هنوز طمع تلخ حقارت سلفی تعدادی از نمایندگان با "فدریکا موگرینی" مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در کام ایرانیان وجود دارد و حال در روزهای گذشته شاهد این حرکت غیرمتعارف بودیم که همچنان واکنش های بسیاری را به دنبال دارد.

اولویت یک نماینده تلاش برای رفع مشکل مردم باشد نه جشن تولد آنچنانی

از این رو «حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی»نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: مقام معظم رهبری برای مسئولان نظامر اولویت ها را ترسیم و مشخص کرده اند و ما سند چشم انداز 20 ساله، برنامه توسعه پنج ساله و برنامه بودجه یک ساله داریم و همه مسئولان مؤظف هستند تا با کار و تلاش این برنامه ها را به سرانجام برسانند.
وی اظهار کرد: و اما در اینجا نمایندگان مجلس وظیفه یشان بسیار سنگین است و اگر نماینده ای وظیفه شناس باشد شاید کمتر فرصت کند حتی با خانواده خود روزش را سپری کند چه برسد به اینکه بخواهد جشن تولدی این چنینی برگزار کند.
نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: اولویت اول مجلس و نمایندگان، دولت و قوه قضائیه آن است که این روزها دست به دست یکدیگر بدهند تا شعار سال 96 را محقق کنند یعنی برای این شعار که اشتغال و تولید سرمشق آن است به صورت شبانه و روزی فعالیت داشته باشند.
موسوی لارگانی تصریح کرد: تلاش و ارائه برنامه های مؤثر در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی که رهبر انقلاب چندین سال است برآن تأکید دارند و مطالبه مردم نیز هست این گونه مسائل جانبی نیست، بلکه تلاش مستمر و شبانه روزی برای محقق شدن برنامه توسعه ششم و دیگر برنامه های کلی و جزئی نظام است.
جعفرزاده؛ شأن یک نماینده را تقلیل داد/آقای نماینده دستمایه طنز کاربران شبکه های اجتماعی شد
به گزارش رودآور، نمایندگان بسیاری به حرکت جعفرزاده ایمن آبادی واکنش نشان دادند، چرا که این حرکت به نوعی تنزل جایگاه نمایندگان بود و و شأنیت آنان را زیر سوال برده است، مردم از مسئولان کار و تلاش می خواهند نه اینکه هر روز اقدامی غیرمتعارف از آن ببینند تا دستمایه خنده و تأسف کاربران شبکه های فضای مجازی شوند.
زنگنه 
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان