آخرین اخبار

23. آبان 1396 - 8:24   |   کد مطلب: 31514
مقام های رژیم صهیونیستی روز دوشنبه اعلام کردند به نمایندگان فرانسوی که قصد دارند با مروان برغوثی دیدار کنند، مجوز ورود به سرزمین های فلسطینی را نخواهند داد.

به گزارش رودآور؛ العالم به نقل از خبرگزاری فرانسه از بیت المقدس نوشت، گیلاد اردان، وزیر امنیت داخلی اسرائیل اظهار داشت به کسانی که برای انتقاد از اسرائیل و دیدار با قاتلی مانند برغوثی (به منطقه) آمده و به این شکل از تروریسم دفاع می کنند، اجاز ورود داده نخواهد شد.
شماری از نمایندگان پارلمان فرانسه از حزب کمونیست و جناح چپ این کشور با انتشار بیانیه ای اعلام کرده اند قصد دارند از روز 18 تا 23 نوامبر به اسرائیل بروند. با این اقدام، آن ها تلاش خواهند کرد در خصوص وضعیت نزدیک به 6000 اسیر فلسطینی دربند در زندان های اسرائیل هشدار دهند.
این هیئت همچنین از قصد خود برای دیدار با مروان برغوثی، از مقامات ارشد جنبش فتح خبر داد. بیش از 15 سال است که او در زندان های اسرائیل به سر می برد. برغوثی که هوادارانش او را ماندلای فلسطین می نامند، به اتهام دست داشتن در انتفاضه دوم، به تحمل پنج بار حبس ابد محکوم شده است.

فدوی برغوثی وکیل مدافع و همسر مروان برغوثی، شهریور ماه امسال اعلام کرد که رژیم صهیونیستی خانواده برغوثی را تا سال 2019 از دیدار با وی منع کرده است.

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان