آخرین اخبار

27. آبان 1396 - 0:49   |   کد مطلب: 31535
رییس دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان از ارسال کمک های نقدی و غیر نقدی به خانواده دانشجویان زلزله زده این واحد دانشگاهی، از طرف کارکنان، اساتید و دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

«مجتبی بابایی» رییس دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با ابراز همدری با خانواده های زلزله زده استان کرمانشاه، گفت: در راستای همیاری هم وطنان خود در مناطق زلزله زده، اساتید و کارکنان دانشگاه آژاد تویسرکانی در اقدامی هماهنگ حقوق یک روز و همچنین بیش از 70 تخته پتو و دیگر کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به خانواده دانشجویان زلزله زده این واحد دانشگاهی اهدا کردند.

وی اظهار کرد: گرچه قرار ابتدایی بر این بود تا کمک های دیگر دانشگاه های سراسر کشور به مرکز به دانشگاه مرکزی استان رود و از آنجا توزیع، با این وجود برای دلجویی از دانشجویان این واحد دانشگاهی که از مناطق زلزله زده هستند، به سرپل ذهاب رفتیم و از نزدیک با آنان دیدار کردیم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان همچنین به دیگر کمک های این دانشگاه به دانشجویان خود در مناطق زلزله زده اشاره کرد و افزود: با توجه به میزان خسارت وارد شده به دانشجویانمان، تصمیم بر آن شد تا برای آنان 100 درصد هزینه خوابگاه تخفیف داده شود.

بابایی تصریح کرد: همچنین حداقل برای یک سال و تا زمانی که اوضاع این دانشجویان در مناطق زلزله زده به سرانجام برسد هم آنان از پرداخت شهریه معاف می شوند.

به گزارش رودآور، عمده دانشجویان زلزله زده اهل سنت هستند.

زنگنه

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان