آخرین اخبار

26. آذر 1397 - 12:00   |   کد مطلب: 34880
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توجه به مقوله گردشگری جز اولویت های استان همدان و شهرستان تویسرکان باید باشد، گفت: سامان دهی مسیر گنجنامه گردشگری تویسرکان را متحول می کند.

به گزارش رودآور «محمدمهدی مفتح» نماینده مردم تویسرکان پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهید آیت الله دکتر محمد مفتح در تویسرکان، گفت: در چند سال اخیر شاهد پشرفت های خوبی در شهرستان در سایه وحدت، همکاریو همدلی مسئولان ارشد بودیم.
وی اظهار کرد: هرچند در این سال ها دولت از نظر امکانات بودجه ای در مضیقه بود و از سوی دیگر هم با  تحریم های ظالمانه و جنگ اقتصادی که غرب علیه ملت به راه انداخته، روبرو بودیم، اما خوشبختانه در تویسرکان به لظف وحدت رویه فعالیت های در خور توجهی از جمله در دست اجرا بودن تصفیه سد سرابی، پیشرفت در راه ها و در دست ساخت بودن سد خرمرود انجام شده است.
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توجه به مقوله گردشگری جز اولویت های استان همدان و شهرستان تویسرکان باید باشد، افزود: رفتن به سمت توسعه، تعریض و اصلاح پیچ جاده گنجنامه در این زمینه می تواند، کمک شایانی به پیشرفت مردم شهرستان داشته باشد و بی تردید سامان دهی مسیر گنجنامه گردشگری تویسرکان را متحول می کند.
زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان